středa 16. dubna 2014

Knihy za měsíc březen 2014

A máme tu další přehlídku nových kousků z mé knihovny. :) Tenhle měsíc byl slabší než ty předešlé, ale zase se mi sešly samé úžasné knihy, které se mi strašně moc líbily. 


První knihou je druhý díl ze série Percy Jackson - Moře nestvůr. Knihu už mám přečtenou a moc se mi líbila, i když mi přišla trochu slabší než první díl. Zakázaná přitažlivost (recenze) je třetím dílem Bavettových, na knihu si můžete přečíst mou recenzi a můžu říct, že se tenhle díl opravdu povedl, i když není o žádném z Bavettů. A jako poslední tu je také třetí díl ze série Mezi nebem a zemí - Čekání na zázrak. Je mi trochu smutno, že se jedná o poslední díl, protože jsem si Willa a Alonu fakticky oblíbila. :)


3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, nechtěně jsem Tvůj komentář vymazala. :( Snad přijdu na to, jak to vrátit.

      Vymazat
  2. Skvělé kousky! Zakázanou přitažlivost si chci taky pořídit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)