pátek 18. dubna 2014

Mé knižní série (22)



Tento projekt vymyslela Roxanne a jeho cílem je představit ostatním série, které máme v knihovně, ať už jsou všechny díly na světě nebo je to rozečtená série, a odpovědět na pár otázek.

Pokrevní pouta - Richelle Mead


1. Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?
Protože jsem velký fanoušek VA, asi nikoho nepřekvapí, že jsem se pustila i do spin-offu téhle série. Stále si vybavím ten pocit, když jsem dočetla poslední díl VA, jak to bylo divné, ale zároveň jsem se těšila na další knihy z tohoto světa.

2. Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Přečtené mám všechny díly, které u nás dosud vyšly. Opravdu by nešlo, abych měla doma nějakou nepřečtenou knihu od Richelle... :D

3. Co na tuhle sérii říkáš?
I když se série odvíjí od VA, řekla bych, že je ve spoustě věcí jiná. Dokonce se řeší i trochu jiné problémy než v původní sérii, ale zároveň pokračuje pátrání z VA po nedořešených věcech. Chápete, jak to myslím? :)
Každopádně se mi tahle série líbí, je těžké říct, jestli se mi líbí víc jak VA, asi ne (hlavně tedy po čtvrtém díle, který mě trochu zklamal), ale stejně se Pokrevní pouta řadí mezi mé oblíbené série. 

4. Který díl z celé série máš nejraději?
Zatím ten druhý. Nechyběla v něm akce a ani to jiskření mezi Sydney a Adrianem. V těch dalších dílech chybí právě ta akce. :)

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Pro mě je velmi oblíbená Sydney. Někteří ji nemají rádi nebo si na ni museli zvyknout, ale mně padla do oka už v Krvavém slibu, protože mi je povahově o mnohem bližší než Rose. 

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
No asi Keitha a Sydniina otce, tihle dva jsou fakt hrozní. Nemám ráda arogantní a pytlíkovské ("všechno vím, všechno znám") chování, takže si dokážete představit, jaké muka prožívám, když se objeví na scéně.


7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Naše obálky jsou stejné jako originální, takže nemám co srovnávat a jsem za to fakt ráda, protože jsou perfektní. :) 

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
Tak to je hodně těžká otázka, protože všechny mají co do sebe. U prvního dílu se mi líbí font písma, u druhého a třetího dílu se mi líbí barva obálky. Hlavně ta modrá vypadá nádherně na živo. A na to, že moc nemusím oranžovou barvu, tak se mi i obálka čtvrtého dílu líbí. 

9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Je tu spoustu scén, na které nezapomenu. Např. scéna z druhého dílu, kdy Sydney a Adrian seděli u bazénu. Že se nic nestalo? No a, mně se líbila. A hlavně konce, každý konec byl zabijácký. Hlavně ten u posledního dílu, to jsem fakt zůstala čumět. Nechápu, jak nám to Richelle mohla udělat, i když jsem to čekala, ale asi pořád jsem doufala, že to neudělá... ale že mě to překvapuje - je to Richelle. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)