čtvrtek 21. listopadu 2013

Mé knižní série (18)



Tento projekt vymyslela Roxanne a jeho cílem je představit ostatním série, které máme v knihovně, ať už jsou všechny díly na světě nebo je to rozečtená série, a odpovědět na pár otázek.

Smečka - Andrea Cremer


1. Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?
To už je taky pěkná doba, kdy jsem si tuhle sérii pořídila (a vím, pořád nemám poslední díl! :D). Nejspíš jsem se o ní dozvěděla z nějakého knižního blogu, které jsem v té době sjížděla jako o závod (né že bych to nedělala ani teď :D) a narazila na spoustu zajímavých knih, které by mi jinak unikly.

2. Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Zatím tyhle dva, co mám doma. Dlouho se přemlouvám, abych si pořídila i třetí díl, ale nějak se k tomu nemůžu přemluvit, vždycky si vyberu nějakou jinou knihu. 

3. Co na tuhle sérii říkáš?
První díl se mi docela líbil až na pár maličkostí, ale druhý mě tak nějak odradil a můžou za to hlavně postavy, které nemůžu vystát. I když musím uznat, že svět, ve kterém Calla žije, je docela zajímavý. Navíc mám slabost pro vlkodlaky, jsou to asi moje nejoblíbenější potvůrky vůbec.

4. Který díl z celé série máš nejraději?
První díl rozhodně vede, protože z druhého mám divné pocity.

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Asi Ren, kterému fandím. Rozhodně mi je o hodně sympatičtější než Shay. Docela jsem zvědavá, jak to nakonec skončí, i když si myslím, že Calla skončí (k mé smůle) se Shayem a Ren nebude mít šanci.

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Je to buď Calla nebo Shay. Nevím, kdo mi pije krev víc. Asi oba dohromady a hlavně, když jsou spolu. To je vražedná kombinace.


7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Je vícero verzí a jedna z nich je právě i ta "česká" a jsem s ní docela spokojená, tak nějak se mi k příběhu hodí. Ale až teď jsem si všimla u druhého dílu, taky vám přijde, že ta modelka má obojek? :D

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
No modelka mi víc sedí u toho prvního, ale ta zelená barva je úžasná. Podle mě, kdyby se spojily obě dvě obálky v jednu, bylo by to úžasný. 

9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
No, moc si ze série nepamatuju. Jenom tu scénu v prvním dílu, kdy dělali ten závěrečný rituál, myslím, že to byla svatba Cally a Rena, to mě vývoj událostí docela překvapil. 

2 komentáře:

  1. Pěkný článek :) Smečku jsem nečetla :) a ani se na to nechystám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Smečku si chci taky přečíst, ale bohužel jsem se od kámošky dozvěděla jak to skončí :/ Takže musím počkat až to zapomenu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)