pátek 22. listopadu 2013

Přečteno podtrženo - říjen 2013

  • Tak tu máme další zúčtování přečtených knih, opět v půlce následujícího měsíce, asi se začnu tvářit, že to tak má být, abych si nedělala vrásky s tím, jak jsem opožděná - tenhle článek má vycházet na začátku měsíce. :D 
  • Za říjen se toho moc neudálo, i když začal Halloweenský knižní HOP, o kterém se zmíním v dalším článku, protože správně patří do listopadu. :) Pořád mě trápila škola, takže jsem nemohla číst, jak bych si představovala, ale držím se tak nějak svého průměru - čtyři knihy, takže jsem více méně spokojená. A které že to jsou?

Vybíráme z těchto knih:



NEJLEPŠÍ KNIHA

SÍLA VZDORU - Suzanne Collins
Asi není žádným překvapení, že se tady objevil poslední díl HG, protože i předchozí dva díly ovládly nejlepší knihu měsíce (za srpen a září). Nevím, co bych pořádně k téhle sérii měla napsat, protože mi přijde, že už jsem všechno řekla. Nejlepší pro mě je první díl, kde to všechno začalo, ale to rozhodně neznamená, že ty zbývající dva by byly špatné, to rozhodně ne! To každý čtenář musí posoudit sám. Jediné, co bych na závěr řekla, je to, že pokud je tady někdo, kdo HG ještě nečetl, měl by to napravit. A těm, kterým se série líbila, popřát příjemný zážitek z filmové premiéry druhého dílu!


NEJSLABŠÍ KNIHA

ODHALENÁ - Richelle Mead
Za říjen jsem přečetla samé skvělé knihy a proto mi trhá srdce, když musím označit tuhle knihu, protože taky byla skvělá. Ale s porovnáním se zbývajícími knihami, které byly o ždibíček ještě lepší, je Odhalená nejslabší. Můžu říct, že se mi tenhle závěrečný díl líbil a jsem s ním spokojená. Škoda, že šlo o poslední díl - anděla Cartera bych ještě ráda někdy potkala. :D



HRDINKA MĚSÍCE

KATNISS (Síla vzdoru) - Suzanne Collins
No tak Katniss obsazuje pravidelně tuhle příčku, protože jí mám fakt ráda. Ona je tak složitá osobnost, občas se chová opravdu vyšinutě, až mě to kolikrát zaráží, přesto jsem si k ní našla cestu a svým způsobem jí mám ráda.





HRDINA MĚSÍCE

CAS (Anna krví oděná) - Kendare Blake
Tak tohle bylo těžké rozhodování. Rozmýšlela jsem se nad Carterem nebo Casem, nakonec jsem vybrala Case, přeci jenom Carter je vedlejší postava a nevyskytuje se v příběhu jako hlavní hrdina.
Když jsem začala číst Annu, tak jsem se docela bála, protože jsem asi nikdy nečetla příběh, který by vyprávěl kluk a nebyl by napsaný ve třetí osobě. Nakonec jsem byla spokojená a příjemně překvapená, dokonce mi připadal sympatičtější než několik dívčích hrdinek, které mi dokázaly pít krev.


PÁR MĚSÍCE

KATNISS A PEETA (Síla vzdoru) - Suzanne Collins
Tihle dva to rozhodně neměli lehký a strašně moc jsem jim fandila. Jsem ráda, že to skončilo tak, jak to skončilo, přestože to nebyl moc šťastný konec, i když to rozhodně mohlo skončit hůř, Suzanne by toho byla schopná. Několikrát jsem měla infarktový stavy, co si autorka zase vymyslela a jak jim to zkomplikovala, jako fakt mě několikrát bolelo u srdce.




VSTŘÍC ROMANTICE

ODHALENÁ - Richelle Mead
Konečně si Seth s Georginou můžou užívat klidu v staronovým vztahu a tak není o romantické chvilku nouzi, i když jich nebylo tolik, kolik bych si přála. :)





SMÍCH, PROSÍM

CO JE TVOJE, JE I MOJE - Tess Stimson
Ne že by tahle knížka byla vyloženě vtipná, i když se pár směšných momentů najde. Ale vybrala jsem jí z toho důvodu, že je příběh napsán s lehkostí a nadhledem, že zanechá ve čtenáři dojem, že se opravdu jedná o vtipnou knihu, i když tomu tak není.



NAPĚTÍM NEDÝCHÁTE

SÍLA VZDORU - Suzanne Collins
Všichni, co tuhle sérii už četli, mi musí dát za pravdu. Po celou dobu čtení jsem se neodvažovala přemýšlet, jak by knížka mohla skončit. Protože u Suzanne nikdy nevíte. Nebylo by vůbec divný, kdyby zabila oba dva hlavní hrdiny, protože ona je schopná zabít všechno, co se hýbe. Tohle nemyslím ve zlém, protože takovou schopnost má jen pár autorů a na jednu stranu je to obdivuhodné a mám jí za to ráda.


KOUKÁME PO OBÁLKÁCH

ANNA KRVÍ ODĚNÁ - Kendare Blake
Tak to mi musíte dát za pravdu, že tahle obálka je úžasná a věřte, že na živo vypadá ještě líp. Je to favoritka mezi nejkrásnějšími obálkami tohohle roku! Fakt se povedla.

1 komentář:

  1. Hunger Games <3 Annu krví oděnou bych taky někdy chtěla číst, ale nemůžu se k tomu tak nějak rozhoupat. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)