neděle 24. listopadu 2013

Halloweenský knižní HOP - VYHLÁŠENÍ


Konečně jsem se k tomu dostala a uspořádala všechny vstupy. Trvalo mi to dlouho, ale byla jsem v nemocnici, kde není připojení k internetu, takže jsem byla úplně mimo. No a zejtra jdu po 14 dnech do školy, tak asi nebudu moc aktivní, protože jenom teď se mi ježí chlupy, když si představím, kolik toho budu muset dopisovat... hnus fialovej. A ještě musím vypočítat dva příklady na matiku, takže kdyby mi chtěl nějakej matematickej mozek pomoc, jsem tady! :D

To jsem si trochu postěžovala a jdeme k tomu nejdůležitějšímu - k HOPu. Celkem jste v soutěži nasbírali skvělých 1 042 vstupů! To je krásné číslo ani jsem v to nedoufala a chtěla bych vám poděkovat za účast a za vyplnění i nepovinné části. Opravdu jsem si poctivě četla každou kolonku a nejradši bych ocenila všechny, vaše odpovědi byly skvělé a zlepšili jste mi nejeden den. Děkuji! Za odměnu uděláme nějakou povánoční soutěž, co říkáte? :)

Tak jsem řekla to nejdůležitější pro mě a teď to důležité pro vás - kdo to vlastně vyhrál? A výherkyní se s číslem 193 stává:

Monix


Výherkyni jsem už kontaktovala na mail a čekám na odpověď. A vám zbývající přeju hodně štěstí a mějte se krásně, snad se sejdeme u další soutěže! Nebo i jindy. :D

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář. :)