středa 27. listopadu 2013

Knihy za měsíc říjen 2013

Sice už se blíží konec dalšího měsíce, ale já opět doháním resty. Asi bych ti měla všechny knížky, co v průběhu měsíce dostanu, začíst psát, protože zpětně přemýšlet, co nového přibylo, je nadlidský úkol a já teď doufám, že jsem vyfotila všechny knížky a na žádnou jsem nezapomněla, i když mám pocit že jo. A taky bych se chtěla omluvit za kvalitu fotek, protože dneska bylo zataženo a nebylo skoro žádné světlo, proto fotky vypadaj tak, jak vypadaj.


Nakladatelství Academia mělo skvělou akci (nebo to byla akce?), ale jejich knihy byly za 20Kč a ty "dražší" za 40Kč. No řekněte, mohla jsem je tam nechat? I kdyby se mi měly válet doma, tak jsem je musela mít. :D Jako první dvě jsem si koupila Sedm let v Tibetu, kterou jsem nečetla a ani neviděla film. No i kdyby se mi nelíbila, tak mám aspoň Braďáka v knihovně. :D A druhá knížka je Obchod na korze, myslím, že tenhle film dostal oscara, tak i předloha musí být dobrá ne? :)




Ani nevím, proč jsem si pořídila Mefisto, asi doufám, že se bude líbit taťkovi a přečte si ho. Parfém: Příběh vraha jsem si koupila taky ze zvědavosti a uvidím. Naopak Kupce Benátského jsem si chtěla pořídit dlouho, protože mám Shakespeara ráda a viděla jsem film, který se mi docela líbil.


A máme tu další knížku od Shakespeara a to Jindřicha V., od kterého vůbec netuším, co mám čekat, ale snad to bude dobrý. A poslední knížkou z filmové edice je Černý jestřáb sestřelen. Kdysi jsem viděla film a brečela jsem u toho, tak jsem zvědavá na knižní zpracování. :)


A tady jsou knížky, které čtu obvykle, i když Co je tvoje, je i moje (recenze) se trochu vymyká. Tuhle knížku jsem dostala jako recenzní výtisk od nakladatelství Domino, kterému bych chtěla poděkovat. Měla bych tu mít i Odhalenou (recenze) - závěrečný díl Sukuby od Richelle Mead, ale tu má půjčenou kamarádka, ale že mi to trvalo, než jsem si na to vzpomněla, prohledala jsem celou knihovnu a začala panikařit, že jsem jí někde nechala, pak mi naštěstí bliklo. :D A poslední knihou je knížka Pod nekonečnou oblohou, kterou jsem vyhrála! Fakt! Měla jsem takovou radost, i když jsem se do téhle série nechtěla pouštět, jsem ráda, že mám knihu doma. Více se dozvíte v recenzi, kterou chystám. :)


3 komentáře:

  1. Ta akce u Academie je už několik měsíců, takže už to asi nebude akce, ale stálá cena do vyprodání zásob. :-D Taky jsem to nakupovala, ale o prázdninách. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)