čtvrtek 27. června 2013

Třicetidenní knihobraní (14): Kniha, při které jsem se bála o své zdraví

Máme tady předposlední článek do knihobraní, které má pod palcem VeEee. Dneska večer odlítám na dovolenou, tak na mě myslete, aby mi let dopadl dobře. :) Sice neletím poprvý, ale stejně mám vítr a jsem nervózní.

14. Kniha, při které jsem se bála o své zdraví


Minulý výběr byl pro mě obtížný, ale teď jsem měla naopak hned jasno. Tuhle knihu miluji a asi nebude pro vás žádné překvapení, že jsem ji vybrala, protože každému bych jí doporučila. U čtení téhle knihy, vlastně u celé série, jsem prožívala nejrůznější emoce a autoři mě několikrát dostali do situaci, kdy jsem zadržovala dech a skoro si trhala vlasy - hlavně když se na scéně objevily obě hlavní postavy. O jaké knize je řeč?

Vybrala jsem Magii krve, což je čtvrtý díl o Kate Daniels. Jestli jste tuhle sérii ještě nečetli, měli byste to rychle napravit, protože děláte velkou chybu. :) Scény, kdy se objeví macho Curran, jsou velmi infarktové, protože toho vzteklouna žeru a jsem jeho velká fanynka! :D Ty jo, mám chuť si celou sérii přečíst znovu. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)