úterý 25. června 2013

Třicetidenní knihobraní (13): Kniha, kterou si závidím

Přináším už třináctý příspěvek do knihobraní pořádané VeEee. Konečně máme před sebou (aspoň mi školáci) poslední týden ve škole a před sebou krásné dva měsíce volna.

13. Kniha, kterou si závidím


Tak tenhle výběr byl pro mě asi nejtěžší. Mám tolik oblínených knih, na které jsem pyšná a nevyměnila bych je ani za nic. A mám spoustu knih, ke kterým mám nějaký citový vztah a už vůbec bych je nedala pryč. Nakonec jsem vybrala, aspoň myslím, že dobře. Tahle kniha si to rozhodně zaslouží a taky by si zasloužila více reklamy a pozornosti, protože je skvělé a věřím, že každého čtenáře chytí za srdce.

Vybrala jsem knihu od Markuse Zusaka Zlodějku knih, kterou už nějakou dobu vlastním, ale musela jsem se pořádně ohánět, abych ji ulovila, protože to bylo skoro nemožné, ale nakonec se povedlo. Ještě teď občas nad knihou přemýšlím a nemůžu ji dostat z hlavy. Každému, kdo knihu nečetl, bych ji doporučila, protože dělá chybu, že si tenhle svkost nechává proplout mezi prsty. :)

3 komentáře:

Děkuji za tvůj komentář. :)