sobota 22. června 2013

Třicetidenní knihobraní (11): Nejnovější přírůstek v knihovničce

Tak tu mám další rest, ale snad poslední a už nebudu muset nic dohánět. :) Proto jsem zbylé články do knihobraní z výroby VeEee přednastavila, takže by měly přibývat pravidelně (pokud mě nezradí blogspot :)).

11. Nejnovější přírůstek v knihovničce


Mým nejnovějším přírůstkem je kniha ze série Temná hrdinka Večeře s vampýrem od Abigail Gibbs, je to první kniha, která se na českých pultech objevila od téhle spisovatelky. Knihu jsem vyhrála v soutěži, za co jsem moc vděčná a ještě jednou bych chtěla poděkovat Lucy, která soutěž pořádala. :) Knihu jsem právě dočetla a na blogu si můžete přečíst recenzi.

2 komentáře:

  1. Táto kniha bude mať potom tú pôvodnú obálku, však? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, tohle je jen pracovní výtisk, normálně se bude prodávat s tou pěknou černobílou obálkou. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)