neděle 23. června 2013

Třicetidenní knihobraní (12): Kniha s nejhezčí obálkou

Knihobraní, které má na svědomí VeEee, se pomalu blíží ke konci, stejně jako školní rok. Taky se tak těšíte? Já moc - bude daleko více času na čtení knih :)). Dnes je na pořadu téma, které je asi ze všech nejtěžší. A jaké pak to je?

12. Kniha s nejhezčí obálkou


Je spousty knih, které mají krásnou obálku. Většinu z nás na první pohled zaujme obálka. Co si budeme povídat, ačkoli bychom se neměli rozhodovat podle obálky zda si knihu koupit/nekoupit, ale já a spoustu z nás to tak dělá. Hezká obálka je prostě magnet na oči.

Musím říct, že česká nakladatelství se o hodně zlepšila a vydávají knížky s hezkými covery, ať už jsou ponechány ty originální, ale kolikrát nakladatelství vyrobí svou vlastní obálku, která je daleko hezčí než její originál. :) Já mám doma spoustu knih, které by si zasloužily sem patřit, ale nakonec jsem se musela rozhodnout pouze pro jedinou a to pro Divergenci.

Líbí se vám obálka na fotce? Věřte, že v reálu je ještě krásnější. Nikdy se mi nestalo, že bych před četbou tolik obálku obdivovala.

7 komentářů:

  1. Divergenciu milujem a 5 minút som sa rozplývala nad obálkou, keď mi kniha došla 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se taky dlouho nad obálkou rozplývala, dokonce před každým čtením jsem chvíli na obálku koukala a obdivovala ji. :)

      Vymazat
  2. Musím si ju raz kúpiť, je úžasne hrubá (a má peknú obálku) :) takže to by som určite neprečítala za deň, ako to u mňa býva :D

    OdpovědětVymazat
  3. Obálka je dokonalá. :) Ale možná se mi ještě o něco víc líbí obálka druhého dílu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta obálka je prostě dokonalá♥

    OdpovědětVymazat
  5. Obálka od Divergence je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)