čtvrtek 12. července 2012

Soutěž: Vítejte prázdniny - VYHLÁŠENÍ VÝHERCŮ

AKTUÁLNÍ SOUTĚŽ!!

Deset dní prázdnin máte za sebou a tím pádem víte, co nás čeká? Jasně - vyhlášení mé první soutěže vůbec. Soutěžení mě natolik nadchlo, že se další soutěže dočkáme na konci letních prázdnin, aby jsme si zpříjemnili začátky školy...?

Než přejdu k samotnému vyhlášení, tak mám pro vás pár informací. Jsou vylosováni dva výherci. První výherce získá knihu, kterou si mohl vybrat - Dokonalý pár, Pýcha a předsudek, Pod nekonečnou oblohou, Pýcha a předsudek. A druhý výherce získá knihu Jonas ze série Krásných mrtvých.

Do soutěže se zapojilo 49 lidí a bylo uděláno 428 vstupů. Všem bych chtěla strašně moc poděkovat, udělali jste mi radost. Hlavně se mi líbili vaše vymyšlené básničky, fakt se povedly. Jmenovitě bych chtěla pochválit: Rodaw, Katys, Gabku, Terezu B. (její příjmení jsem záměrně nepsala, snad se pozná :)), Nikariku, Suši, Luckily, cizinku, Emily.L, Marie V., Ells, Tangerine, Laurdes, Dominika Couf. Pokud byste chtěly, zveřejnila bych vaše básničky, protože byly fakt povedené.

A teď k samotnému vyhlášení. Kdo to nakonec vyhrál???

1. VÝHERCE - Pýcha a předsudek

#344 - Tangerine


2. VÝHERCE - Jonas

#194 - Suší



  • Výhercům gratuluji a těm, kteří nevyhráli, nevěste hlavu. Tohle není moje poslední soutěž a štěstí se na vás usměje příště.
  • Suší a Tangerine jsem zaslala informativní mail, na který musí odpovědět do 48hodin.
  • Mějte se krásně a vymýšlejte básně, protože je chystám dávat do dalších soutěžích. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)