pátek 13. července 2012

Přečteno podtrženo - květen 2012

  • Doháním své resty. Vím, hodně pozdě, ale lepší pozdě než nikdy :D
  • Květen byl tak trochu hektický, protože jsem se po pěti týdnech nemoci vrátila do školy a bylo toho celkem dost. Takže jsem ani moc nečetla.
  • Za květen jsem přečetla pouze 3 knihy, což je hrozné, ale nic se nedá dělat. :)

Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

ODHALENÍ - L. J. Smith
Od knihy jsem vůbec nic neočekávala. Víte, knihu napsala autorka ne moc úspěšných Upířích deníků, ale řekla jsem si proč ne a nakonec si knihu pořídila.
Byla jsem mile překvapena. Autorka se zaměřila na originální námět, který jsem ještě nečetla. A taky co je jí nemůže upřít je to, že píše docela čtivě, takže Temné vize i Upíří deníky máte přečtené co by dup.

Nejslabší kniha

JONAS - Eden Maguire
Kniha se mi docela špatně četla. Měla jsem z ní takový divný pocit. Darina a ani její matka mi nesedly, takže jsem se příběhem dost těžko prokousávala, proto jsem knihu četla dlouho.


Hrdinka měsíce

NA VELIKOSTI NEZÁLEŽÍ - Meg Cabot
Heather a ty její kecy, které mě dostávají do kolen. Heather jsem si oblíbila už po několika řádcích prvního dílu. Je to prostě hrdinka do nepohody, která se jen tak nenechá srazit na kolena a ve všem vidí řešení.


Hrdina měsíce

NA VELIKOSTI NEZÁLEŽÍ - Meg Cabot
Rozmýšlela jsem se, komu dát tuhle kategorii, ale nakonec vyhrál Cooper. Dva díly jsem čekala, než se tenhle chlap rozhoupe a konečně si uvědomí, že na Heather mu záleží a má ji rád. Samozřejmě, že se tak stalo, ale to už Heather měla přítele a Cooper se pořádně zapotí, pokud chce získat její srdce.

Pár měsíce

JONAS - Eden Maguire
Nevím proč, ale nakonec jsem se rozhodla pro pár Darina a Phoenix. Vůbec netuším z jakého důvodu, protože Darinu nemůžu ani cítit a Phoenixovi nevěřím. Možná proto, že jejich láska doslova vstala z mrtvých.


Vstříc romantice

NA VELIKOSTI NEZÁLEŽÍ - Meg Cabot
I když v knize není až tak moc romantiky, ale je zamilovaná. Ať už Heather řeší Teda nebo Coopera. Kniha je prostě román pro dívky, při kterém si báječně odpočinete.


Smích, prosím

NAVELIKOSTI NEZÁLEŽÍ - Meg Cabot
V minulém příspěvku jsem psala o Rosině prožíznuté puse a co teprve hubatá pusa Kate. :D Zaručuju vám, že s Kate a ani s Curranem se nenudíte. V rámci projektu Rok s knihou si do diáře vypisuju i hlášky, které mě zaujmou a téhle sérii si vždycky něco najdu a zapíšu.


Napětím nedýcháte

ODHALENÍ - L. J. Smith
Mě teda kniha držela v napětí. I když jsem všechny jakš takš odhadla, stejně stále dumáte nad tím, jak by to mohlo dopadnou a jak se z toho ty děti vylížou.


Koukáme po obálkách

Žádná z obálek mě nezaujala natolik, abych si jí vybrala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)