pátek 8. února 2013

Přečteno podtrženo - leden 2013

  • Trochu opožděně přidávám přehled přečtených knih za první měsíc nového roku. No moc jsem se nepochlapila - přečetla jsem jenom čtyři knížky. :( Ale myslím, že konec pololetí dal zabrat více lidem než mně.
Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

POSLOUCHEJ! - Sarah Dessen
I když mě Ukolébavka moc nenadchla, jsem ráda, že jsem autorce dala ještě šanci a Poslouchej! si pořídila, protože je to skvělá kniha s velmi emotivním příběhem, který každou čtenářku musí chytit za srdce.

Nejslabší kniha

JEDNOU NOHOU V HROBĚ - Jeaniene Frost
Není to špatná kniha, to vůbec ne. Dokonce jsem jí dala čtyři hvězdičky, ale z výběru byla prostě nejslabší, protože první díl nasadil hodně vysokou laťku a autorce se jí podle mého nepovedlo překonat. Snad se jí to povede ve třetím díle, který vyjde tento měsíc a jsem na něj hodně zvědavá.

Hrdinka měsíce

NAPSÁNO KRVÍ - Andrea Kane
I když mi jméno hlavní hrdinky připomíná slona (jemnuje se Sloane), přesto jsem jí nominovala jako nejlepší hrdinku měsíce. Byla mi nejvíce sympatická, a líbil se mi její odvaha a zápal pro spravedlnost, se kterou přistupovala k případu.

Hrdina měsíce

POSLOUCHEJ! - Sarah Dessen
Měla jsem hned jasno, kdo zvítězí a je to jednoznačně Owen, bez kterého by kniha nebyla to pravé ořechové. Není to žádný hot, sexy a nevímcoještě kluk, ze kterého by padla každá holka na zadek, ale přesto si ho zamilujete. Přirovnala bych ho k Cabelovi z Lovkyně snů, kterého jsem si taky velice oblíbila.

Pár měsíce

POSLOUCHEJ! - Sarah Dessen
Annabel a Owen. Ti dva se hledali až na sebe zbyli, když se to vezme s nadsázkou. :) Ty dva jsem si oblíbila a jsem ráda, že knížka je napěchovaná scénami, kde jsou spolu.

Vstříc romantice

POSLOUCHEJ! - Sarah Dessen
No úplně klasická romantika zas tolik v příběhu není, ale je tu spoustu situací, kdy máte na tváři pofidérní úsměv a sníte o tom, že taky najdete svou spřízněnou duši, která vám bude rozumnět a milovat vás.

Smích, prosím

JAK ZABÍT MILIONÁŘE - Nancy Martin
Autorka pojala knihu zvláštním způsobem a vytvořila veselé detektivní dílo, které se na svět dívá hodně optimisticky a dokáže vám zpříjemnit zachmuřené odpoledne.

Napětím nedýcháte

NAPSÁNO KRVÍ - Andrea Kane
Až do poslední stránky jsem nevěděla, jak by to mohlo skončit. Andrea nás zasvětí do temného světa organizovaného zločinu, ze kterého doslova lezou oči z důlků. Byla jsem překvapena, že se autorka nebála zabíjet a nebrala si s žádnou postavou servítky a pořádně jim to okořenila.

Koukáme po obálkách

POSLOUCHEJ! - Sarah Dessen
U mě vyhrálo Poslouchej! i přesto, že bílou nemám moc ráda, ale obálka je jednoduchá a potvrzuje pravidlo, že v jednoduchosti je krása.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)