neděle 24. února 2013

Posuď knihu podle obalu (1)


Nedělní meme, které má pod palcem Syki. Cílem je vybrat si jednu knihu a ohodnotit její obálku, jak na mě zapůsobila jestli se mi líbí/nelíbí. Budu ráda, když se také zapojíte a napíšete svůj názor.

Název: Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem
Autor: Stacey Kade
Datum vydání: 13.3.2013
Nakladatelství: Fragment

Oficiální anotace:
Královna školy a hvězda místních roztleskávaček Alona Dareová je předurčena pro skvělou budoucnost. Její život však končí nečekaně pod koly autobusu. Všichni si myslí, že je navždy pryč, ale... Alona zůstala ve světě živých jako duch. Pouze jediný člověk ji může vnímat - spolužák a totální lúzr Will. Podaří se jim překonat vzájemnou nechuť a pomoct jeden druhému? Proč Alona neodešla skrze jasné světlo do onoho světa?




Moje hodnocení: Na knihu se těším od té doby, co jsem zaregistrovala, že u nás vyjde. Četla jsem na ni pochvalné recenze od těch, kteří knihu četli v angličtině a tak jsem zvědavá, jestli mají pravdu a jestli mě taky tolik uchvátí. Jsem ráda, že nakladatelství ponechalo původní obálku, protože je skvělá a podle mě (aspoň co podle anotace můžu říct) se k příběhu hodí a moc dobře se na ni dívá. Co říkáte na obálku vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)