sobota 5. ledna 2013

Přečteno podtrženo - prosinec 2012

  • Poslední přehlídka knih, které jsem přečetla v roce 2012. Je to zvláštní, že už tu je novej rok, to bude zase doba, než si zvyknu psát 2013, dělá vám to taky takový problémy, nebo jenom mně?
  • Samotnou mě překvapilo, že jsem přečetla jenom čtyři knihy, ale to tak. Je fakt, že ze začátku měsíce se mi do čtení vůbec nechtělo a až čtením Zlaté lilie se to zlomilo.
Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

ZLATÁ LILIE - Richelle Mead
Mám ráda, jak Richelle píše, protože její postavy nejsou černé a bílé, a děj má taky správný spád a akci. Zlatá lilie byla asi nejočekávanější knihou tohoto roku. Už když jsem dočetla Pokrevní pouta, koukala jsem, kdy vyjde další díl. Dočkala jsem se a perfektně si to užila.


Nejslabší kniha

MRAZIVÉ LÉTO - Manuela Martini
Na Mrazivé léto jsem se těšila a tak nějak jsem očekávala příjemou detektivnu, ale hodně mě to zklamalo. Děj byl průhledný a hlavní hrdinka často na pěst...


Hrdinka měsíce

ZLATÁ LILIE - Richelle Mead
Neřekla bych, že se to někdy stane, ale asi mám Sydney radši než Rose. Je to tím, že mi je povahou bližší a máme ve většině věcech stejné myšlení. Nevadí mi, že je trochu zakřiknutá a chybí ji trochu z rebelky, ale tak byla vychovaná a tohle k ní patří.


Hrdina měsíce

ZLATÁ LILIE - Richelle Meadt

Už ve VA jsem si Adriana oblíbila a byla jsem nadšená, když jsem se dozvěděla, že bude jedna z ústředních postav spin-offu. Bez něj by nebyla kniha tak vtipná, protože ty jeho věčný poznámky... :D Já jsem se při čtení vždycky těšila, až zase naskočí na scénu a něco plácne.

Pár měsíce

ZLATÁ LILIE - Richelle Mead
Sydney a Adrian patří k sobě a za tím si stojím! Že jsou každý jiný? To je úplně jedno, protože maj na sebe tak velký vliv a to jiskření mezi nimi - to jsem se bála, že mi vzplanou stránky.


Vstříc romantice

NALEZENÝ MILINEC - J. R. Ward
I když to není romantika v pravé slova smyslu - svíčky, hudba, kytičky, večeře. Opěčovávání Marissy od Butche a erotiky si užijete dost. Vždyť v hloubi duše si každá žena přeje, aby se o ní někdo staral. Nejlíp drsný macho, který by se kvůli ní přeměnil na beránka, který se nebojí na veřejnosti před ní plazit a dělat ze sebe podpantofláka.

Smích, prosím

MRTVÍ V RODINĚ - Charlaine Harris
V knize není mnoho vtipných okamžiků, vlastně skoro žádné. Tak proč jsem jí zařadila sem? On sám příběh je vtipný, protože Charlaine vymejšlí takový ptákoviny... Jsem fakt naštvaná, protože tuhle sérii jsem měla zpočátku ráda a teď?


Napětím nedýcháte

MRTVÍ V RODINĚ - Charlaine Harris
Já napětím nedýchám, jak to všechno jednou skončí, protože pořád a pořád se tam objevují nové potvory a postavy... začínám v tom mít pěknej bordel. Tohle Harris nevychytala.



Koukáme po obálkách

ZLATÁ LILIE - Richelle Mead
Lilie ovládla prosincový přehled, ale ona si to fakt zaslouží. Nejenže má krásnou obálku, ale dobře se čte a má poutavý děj.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)