pátek 4. ledna 2013

Přečteno podtrženo - listopad 2012

  • Hitparáda knih za měsíc listopad. Já vím - teprve - už byl dávno konec prosince... Dnes jdu na maturák, ale snad stihnu udělat shrnutí i za prosinec, protože příští týden máme samou písemku... blíží se pololetí... nechápu, proč nemůžeme psát v průběhu roku, vždycky je to tak nárazový a píšem najednou ze všeho.
  • Za listopad jsem přečetla šest knih, šest dobrý knih. Momentálně čtu Jak zabít milionáře a nečekala jsem, že by se mi ta kniha mohla tolik líbit. Je psaná tak zláštně, doopravdy příjemná oddechovka. A jaké příčky obsadili tyto kniihy?
Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

BÍLÝ KŮŇ - Alex Adams
Kniha mě na první pohled zaujala svou obálkou, ale obsah... páni. Valila jsem oči z důlků, protože jsem něco tak fantastického nečekala a jsem z knihy nadšená. Všem, kteří mají silnější žaludky, knihu všemi deseti doporučuju. Je to jedna z nejlepších knih, které jsem v tomto roce četla.

Nejslabší kniha

CHUŤ KRVE - "l. J. Smith"
I když Stefanovy deníky jsou o hodně lepší čtení než původní série, tenhle díl mě lehce zklamal, protože první díl se mi líbil a těšila jsem se na pokračování. Teď mi některé věci přišli přitažené za vlasy, stojené a nesmyslné.

Hrdinka měsíce

ZKŘÍŽENÉ HNÁTY - Patricia Briggs
Je všeobecně známo, že mám Mercy hodně ráda a je to moje oblíbenkyně, které fandím. Bylo mi jí líto a soucítila jsem s ní, ale se vším se vyrovnala skvěle, až mě trochu zaskočilo, jak to šlo dobře. Přesto jsem ráda, že se ze všeho dostala a objevila se stará dobrá Mercy.

Hrdina měsíce

NA PŮL CESTY DO HROBU - Jeaniene Frost
Na hodně blozích jsem četla ódy na, pro mě neznámého, Bonese. Tak jsem si řekla, všichni jeho i knihu vychvalují, proč si ji teda nekoupit. Nakonec jsem jeho kouzlu také podlehla a těším se na pokračování, která na mě čeká na poličce.

Pár měsíce

ZKŘÍŽENÉ HNÁTY - Patricia Briggs
Mercy a Adam jsou jako dva kousky, který k sobě parádně pasují a doplňují se. Jsem ráda, že je s ním a na Samuela kašla, protože jsem jednoznačně team Adam! :)

Vstříc romantice

CHUŤ KRVE - ¨"L. J. Smith"
Není to přímo romantická kniha, ale to asi žádná z těch, kterých jsem přečetla. Nějak mi do této kategorie pasovaly Stefanovy deníky. Asi je to tím, že se zamiloval a přece jen trochu té romantiky tam je...


Smích, prosím

DÉMON Z HEX HALL - Rachel Hawkins
Sophie a její prožízlá pusa... Sice druhý díl nebyl tak vtipný jako ten první, protože děj začal nabírat na vážnosti, ale Sophie je stejně veselá kopa a když jsem Démona četla, měla jsem na tváři "přiblblý" úsměv a uculovala se.


Napětím nedýcháte

BÍLÝ KŮŇ - Alex Adams
Za poslední dobu je Bílý kůň nejnapínavější kniha, kterou jsem četla. Byla jsem napnutá jako struna a fandila svým oblíbeným postavám, aby všechno přežili ve zdraví. Hlavně hlavní hrdinku jsem popostrkovala až do Řecka, aby už byla tam a našla svoje štěstí, i když jsem vůbec netušila, jestli to zvládne a bude to k něčemu.


Koukáme po obálkách

BÍLÝ KŮŇ - Alex Adams
Obálka mě zaujala na první pohled a hlavně díky obálce jsem si knihu vybrala. Připadá vám na obrázku hezká? V reálu je ještě krásnější, i když je taková... jak bych to řekla sušší? Nevím, ale lepí se mi na ni prsty a mám je pak vysušený.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)