sobota 29. prosince 2012

Přečteno podtrženo - říjen 2012

  • No a já začínám dohánět resty, protože je konec prosince a já teď sepisuju článek za říjen. To je ostuda. :) Říjen mi dal na čtení zabrat, protože prvních čtrnáct dní jsem se prokousávala knihou Padlí anděl a Leviathan, která mi fakt dala zabrat.
  • V říjnu jsem přečetla šest knih, což mě docela překvapilo, že jsem jich stila tolik, čekala jsem míň.

Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

MAGIE KRVE - Ilona Andrews
Pro mě jedna z nejočekávanějších knih, na kterou jsem se moc těšila. Vrhla jsem se po ní, hned jak mi přišla... Naprosto jsem si čtení užila a právem jí patří tahle kategorie.


Nejslabší kniha

ZOUFALSTVÍ - L. J. Smith
Jak je zvykem, tak Upíří deníky vždy ovládnout tenhle žebříček. U předchozího dílu jsem si naivně myslela, že se děj obrací k lepšímu, ale zase jsem se zmýlila. Navíc mi Elena opět začala pít krev a to nepředstavitelným způsobem.


Hrdinka měsíce

KREVNÍ POUTO - Patricia Briggs
Mercy o své místo soupěřila s Kate a taky s Janie. Nakonec vyhrála, protože má od každého děvčete něco. S Kate ji spojuje odvaha někomu nakopat zadek a objetovat se pro své blízké a pro nevinné. A na druhou stranu má smysl pro cit a romantiku, stejně jako Janie.


Hrdina měsíce

OSUDOVÉ ROZHODNUTÍ - Lisa McMann
Ač je to neuvěřitelné a pro mě samotnou je to překvapení, nejlepším hrdinou byl pro mě Cabel. I když není žádným sexy lamačem srdcí čtenářek, já jsem si ho oblíbila, protože dokázal být Janie oporou.



Pár měsíce

MAGIE KRVE - Ilona Andrews
Kate a Curran nikdy nebudou normální pár, ale stejně tak nějak k sobě patřej jako dvě puzzle, i když občas to tak nevypadá, když se hádají a řežou se do krve.



Vstříc romantice

OSUDOVÉ ROZHODNUTÍ - Lisa McMann
Celá série má nádherné obálky, nejvíce se mi líbí druhý díl, ale tahle je taky pěkná a sérii budu s hrdostí vystavovat. Nejdřív jsem si myslela, že na obálce jsou zdrcadla a až když jsem knihu dočetla, nějak mi docvaklo, že to jsou ty kuličky, který má v amerických filmech každej psycholog.


Smích, prosím

MAGIE KRVE - Ilona Andrews
Hlášky Currana a Kate jsou bezkonkurenční, i když tenhle díl nebyl tolik vtipný jako ty předešlé, stejně mám vypsaných spoustu hlášek v diáři (tam si píšu své postřehy v rámci projektu Rok s knihou organizovaný Syki).



Napětím nedýcháte

OSUDOVÉ ROZHODNUTÍ - Lissa McMann
I když v knize neteče žádná krev, nikdo se s nikým nepere, Janie se nesnaží šířit dobro a zkažené společnosti otevřít oči. Přesto to pro mě byla nejnapínavější kniha měsíce, proč? Až do konce jsem nevěděla, jak se Janie rozhodne a doslova jsem šílela a chtěla vědět, jak to dopadne.


Koukáme po obálkách

ŽELEZNÝ POLIBEK - Patricia Briggs
Obálka se dokonale hodí k ději. Takhle nějak si Mercy představuji.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)