pátek 2. listopadu 2012

Knihy ze měsíc říjen


Říjen už je za námi a to znamená jediné - přehlídka nových knih. Moc jsem knih ze říjen nepřečetla. Dlouho jsem se mořila s Padlími anděly, celých 14 dní! Sama jsem zírala, jak dlouho mi to trvalo přelouskat. No, momentálně jsem nemocná a za dva dny jsem přečetla dvě knihy, takže doufám, že v listopadu to bude lepší. :)

I když jsem moc knih nepřečetla, tak mi jich 15 přibylo v knihovně, i když na fotce je jen 14 knížek, protože jsem zapomněla na Zkřížené hnáty, které jsem záhadným způsobem přehlídla. Může za to to, že jsem měla svátek a všechny peníze, které jsem dostala, padly na knížky, takže teď až do Vánoc budu dřít bídu a šetřit. :D

Od nakladatelství Fragment, jsem si vyžádala čtyři knihy, za které moc děkuji. Mám přečtené zatím jenom tři, ještě mi chybí jedna, do které se co nejdříve pustím. Dvě knihy jsou novinky, které nakladatelství právě vydalo a zbylé jsou starší knihy.
Upíří deníky - Zoufalství (recenze) od L. J. Smith mě příjemně překvapily, i když to nebyl žádný bestseller, ale byla to jedna z lepší knih z celé série. Závěrečný díl Lovkyně snů - Osudové rozhodnutí (recenze), který napsala Lissa McMann, byl bombastický a moc se mi líbil, i když by někdo mohl namítat, že tam nebyla žádná akce. Nebyla, ale stejně mě kniha bavila a užila jsem si ji. Druhý díl Stefanových
deníků - Chuť krve jsem dolouskala včera a ještě jsem nenapsala
recenzi, ale dám knížce tři hvězdičky. A poslední kniha 7 dní hříchů od Josefa Urbana jsem ještě nečetla, ale vypadá zajímavě a těším se na ni.

Další kniha je taky recenzní výtisk od nakladatelství Domino. Bílý kůň od Alex Adams mě na první pohled zaujal obálkou, která na fotce moc nevynikne je doopravdy krásná a nemůžu se na ni vynadívat. Taky jsem koukala na hodnocení knihy ostatních blogerů a reakce jsou více než nadšené. Tak uvidíme…kdyby se mi náhodou nelíbila, aspoň má krásnou obálku. :D
 
Dále tady máme knihy, které jsem si koupila na bazosi. Poprvé jsem nakupovala "ošahané" knihy a měla jsem z toho trochu strach, ale přišly v pořádku a jako nové. A to každá pouze za 80Kč, takže jsem je tam nemohla nechat. Pořídila jsem si Stříbrnou relikvii od Patricii Briggs, která je pátým dílem Mercy Thompson. Štvanice, která je ze světa, který známe od Mercy. Poslední knihou je Mrtvá čarodějka přichází od Kim Harrison, popravdě nevím, co od knihy čekat. Párkrát jsem na obálku knihy narazila, ale žádnou recenzi jsem nečetla, takže ani nevím, jaké jsou na knihu reakce.

No a přecházíme ke knihám, kterými jsem si udělala radost k svátku. Třetí díl o Mercy: Železný polibek - tu už mám přečtenou a líbila se mi, i když míň než předchozí díl, asi je to tím, že nemám ráda víly a fae, a právě celá kniha je o nich. Brzy napíšu recenzi, kde to všechno shrnu. Pořídila jsem si i čtvrtý díl Zkřížené hnáty, který jsem zapomněla vyfotit. Hned jak mi knihy přišli jsem se pustila do Magie krve od Ilony Andrews, protože jsem se na knihu těšila už od dubna, kdy jsem přečetla třetí díl. Curran… mhm… No, kniha se mi jednoduše trefila do gusta. Na půl cesty do hrobu od Jeaniene Frost jsem dočetla dneska a koukám, že poslední dobou mám štěstí na skvělé knihy, neohrožené hrdinky a pořádně sexy hrdiny. Bones se postavil na příčku vedle Currana a Erica. Dále tu máme desátý díl Pravé krve Mrtví v rodině. Mám dilema, kdy si knihu přečíst - nemám napsané recenze na předcházející dva díly a nevím, jestli je dopíšu, ale hlavně mě předchozí díl zklamal. Konečně jsem si koupila Démon z Hex Hall, ale na třetí díl mi už nezbyly peníze, snad k Vánocům. Knihu si přečtu až jednou přijdu ze školy a budu naštvaná, protože Sophie mi rozhodně náladu zlepší. Poslední kniha je 15 minus, na kterou se těším a asi bych na ni nenarazila, kdyby Rodaw nebyla z knihy nadšená, proto mi to nedalo a pořídila jsem si ji taky.

To byly moje nové přírůstky, škoda, že příští měsíc nebude taky takhle úspěšný, i když bych si to moc přála.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)