úterý 2. října 2012

Knihy ze měsíc září


V blogosféře se objevuje mnoho článků a meme, které vám dovolují nahlédnout do knihovny blogového pisatele. Nejznámější je asi Měsíční chvástačka, ale máme i jiné obdoby. Já mám tyhle články v oblibě a ráda se mrknu, co si kdo koupil, vyhrál… abych pak mohla závidět. :D Protože se vždycky najde nějaká kniha, spíše knihy, které mě zaujmou a já bych si je chtěla pořídit.

Proč to tady všechno píšu? Protože jsem se rozhodla udělat taky takovou přehlídku a inspirací mi právě byla Měsíční chvástačka. Za září do mé knihovny přibylo 7 knih a kromě jedné už mám všechny přečtené.

Od nakladatelství Fragment, jsem si vyžádala tři recenzní výtisky, za ně jsem moc vděčná a mám z nich radost! Dvě knihy jsou očekávané novinky a jedna už nějakou dobu na českých pultech je. Vidím to, co vrah (recenze) od Jill Hathaway, kniha se mi celkem líbila, dobře se četla a za pár hodin jsem ji měla přečtenou, trochu mě zklamalo předvídavost děje. Mayské proroctví (recenze) od Christy Raedeke je velmi zvláštní kniha. Autorka zvolila skvělé a zajímavé téma k zpracování, jenže provedení trochu pokulhává a tak trochu kazí dojem z knihy. A třetí kniha je první díl - Vyvolení - ze série Temná akademie od Gabriely Poole, která se mi dost líbila, až mě to samotnou překvapilo, protože jsem od knihy nic světoborného nečekala. Na knihu napíšu co nejdříve recenzi, abyste viděli souhrn mých dojmů.
 
Nově jsem navázala spolupráci s nakladatelstvím Domino, ze které mám obrovskou radost. Do rukou se mi dostal čtvrtý díl Sukuby - Žár (recenze) od Richelle Mead, která napsala Vampýrskou akademie a série Sukuba je její první dílo. Prvotina Richelle nepatří mezi skvosty, ze kterých si sednete na zadek, Georgina mi tři díly lezla svým způsobem na nervi, ale v tomhle díle se všechno zlomilo a asi jsem Georgině začala přicházet na chuť. Doufám, že další díly budou lepší a lepší.

No a nakonec tady mám dvě knihy, které jsem si koupila. V letní soutěži jste mi nejvíce doporučovali právě sérii o Mercy Thompson od Patricii Briggs a já si jí konečně koupila. V jednu chvíli jsem si myslela, že první díly už neseženu, protože jsou kompletně vyprodány, ale nakonec jsem je přeci jenom našla. Měsíční píseň (recenze) mám přečtenou a líbila se mi, akorát jsem se neubránila srovnávání s Kate Daniels, která stále vede, ale mám přečtený pouze první díl a Krevní pouto na mě ještě čeká, nejdřív musím přečíst knihu, kterou jsem si půjčila v knihovně, a pak budu v čtení o Mercy pokračovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)