pondělí 1. října 2012

Věty mého srdce - 2



Cílem tohoto pondělního meme je, abych ukázala jaký kousek z knihy mě zaujal a proč. Toto meme pořádá Knižního útočiště.


Magie mrtvých

Ilona Andrews


Atlanta by byla příjemným místem k životu, jen kdyby nebylo magie… Když magie pohltí svět, objevují se monstra a odpadlí mágové spřádají svá kouzla, zatímco se pistole zasekávají a auta odmítají startovat. Ale pak se technologie znovu přihlásí o slovo a magie ustoupí stejně nevypočitatelně, jako se předtím objevila. Jen po ní zbudou nejrůznější druhy paranormálních problémů. Kate Daniels, žoldačka, které se smůla lepí na paty a do kapsy má hluboko, se živí odstraňováním právě takovýchto magických potíží. Ale když je zavražděn její opatrovník, honba za spravedlností ji vtáhne do mocenských bojů mezi dvěma nejsilnějšími frakcemi magických bytostí v Atlantě. Mezi Pány mrtvých, nekromanty ovládajícími upíry, a Smečku, polovojenský klan kožoměnců. Tyto dvě strany se vzájemně obviňují ze série nezvyklých vražd - a smrt Katina opatrovníka by s tou záhadou mohla být spojená. Obě organizace na Kate vytrvale tlačí, aby případ vyřešila a ona si začíná uvědomovat, že si ukousla větší sousto, než dokáže zvládnout...


Věta mého srdce

  • "Můžeš mi to zopakovat?" ozval se Curran. "Nějak jsem zmeškal tu část, kdy bych měl ohromením padnout na zadek."

Proč jsem si větu vybrala?

Miluju, jak se od první chvíle Curran a Kate pošťuchujou, škádlí a nadávaj. A přesto by za sebe položili život. Oni to ještě nevědí, ale asi se milujou. :D Panebože, jak já se těším na říjen!!! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)