pondělí 16. července 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Úspěšná smolařka


Úspěšná smolařka

Meg Cabot

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Poslední dobou mi příjde, že si dávám marathon knih od Meg Cabot. Ale když ona píše tak skvěle. Úplně jsem si její styl zamilovala a chci přečíst všechny knihy od ní.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Hovořící pusa

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Mluvit


4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Zpočátku jsem měla problém sžít se s Liz (hlavní hrdinka). Její hlavní vlastností je upovídanost, a proto jsem si nemohla zvyknout i na množství myšlenek, ale postupem času jsem si zvykla a vůbec mi nevadila.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Možná už víte, že na knihách miluju, když je byť malá odlišnost, trocha originality. A to se mi líbí u knih od Meg. Ona vždycky vymyslí nějakou specialitu, která skvěle doplňuje děj knihy. Tady to byly útržky z Liziny závěrečné práce, která se mi moc líbila.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Nelíbila se mi Lizina zamilovanost k Andymu. Já to beru, rozhodně to knize neubrala v hodnocení, ale on Liziny lásky nebyl hoden. Byl to hajzl.

7. Hodnocení
Kniha se mi moc líbila a proto dávám čtyři hvězdičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)