neděle 15. července 2012

Přečteno podtrženo - červen 2012

  • Další měsíc, který vám dlužím. Navíc jsem se moc nepolepšila a moje konto přečtených knih ze červen je stejné jako za květen - pouze 3.
  • Nebudu dál zržovat, přejdeme ke kategoriím.

Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

VŮNĚ DEŠTĚ - Lenka Lanczová
Lenka píše skvělé knihy pro dívky. Vůně deště je jedna z mých nejoblíbenějších. To co se všechno stalo Pavle - magnet na trapasy. :D



Nejslabší kniha

ZKROCENÍ ZLÉ ŽENY - William Shakespeare
Kdybych přečetla více knih, tak se do téhle kategorii Zkrocení zlé ženy vůbec nedostane. Knihu jsem dlouho scháněla a strašně moc bych chtěla jít na divadelní představení, takže doufáám, že se mi to jednou poštěstí.



Hrdinka měsíce

VŮNĚ DEŠTĚ - Lenka Lanczová
I když mi Pavla hned nesedla, po pár stránka se to dalo do pořádku. Ta holka je pořádně střelená a udělá trapas i z normální běžné věci. Často jsem se jí musela smát, protože to, co vždycky vymyslela, stálo za to. :D



Hrdina měsíce

SLEPÁ VÁŠEŇ - Meg Cabot
Příčku jednoznačně obsadil Jack, i navzdory tomu, že ho Lou vyslověně nesnášela a nemohla mu přijít na jméno, já jsem si ho oblíbila. Byl to normální chlap, kterému sláva nestoupla do hlavy a taky byl sexy. Nakonec ani Lou neodolala jeho šarmu a to něco vypovídá... :)


Pár měsíce

ZKROCENÍ ZLÉ ŽENY - William Shakespeare
I když není vlastně jisté, jestli se nakonec Kateřina zamilovala do Petruccia. Když přidáte hodně fantasie, můžete je brát jako předchůdce manželů Smithových.


Vstříc romantice

SLEPÁ VÁŠEŇ - Meg Cabot
Ztraceni v Aljaškých lesích, žádný signál a pronásledováni partou nájemných vrahů. Říkáte nic moc romantika? No, tak pokračujeme... Hezká scénáristka; sexy herec; zima, takže si potřebujete vytvořit tělesné teplo; opuštěná chata...


Smích, prosím

VŮNĚ DEŠTĚ - Lenka Lanczová
Jak jsem několikrát řekla, při četbě Vůně deště se rozhodně nebudete nudit.



Napětím nedýcháte

SLEPÁ VÁŠEŇ - Meg Cabot
I přestože jde o knihu od Meg, která píše samé lehčí knihy, byla jsem v napětí, jak hrdinové zvládnou nastalou situace. Přeci jsem měla strach, jestli je nenajdou masoví vrazi nebo jestli jim vydrží všechny prsty u nohou.


Koukáme po obálkách

ZKROCENÍ ZLÉ ŽENY - William Shakespeare
Tenhle obrázek je nic moc. Doma mám krásnou obálu. Písmo je černé, takže to vypadá úplně přirozené a nebije do očí...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)