čtvrtek 7. června 2012

Dopisy hrdinům 2



Meme dopisy hrdinům se na blogu bude vyskytovat každý čtvrtek. Meme má pod taktovkou Awekki, která tento skvělý projekt vymyslela.
Psala jsem svůj druhý dopis, tentokrát Hansovi Hubermannovi, který se vyskytl v Zlodějce knih.
Můj drahý Hansi,

Píšu Vám, abych vyjádřila nesmírný obdiv. Jste skvělý člověk s velkým Č, který nebyl nikdy dost doceněný. Jste můj největší knižní hrdina a asi Vás nikdo nikdy nepředběhne. Víte, je tolik hrdinů, kteří jsou tajemní a sexy. Prostě chlapi, po kterých vzdychá každá ženská, ale vy jste úplně jiný. Lepší a hezčí. Zde se potvrzuje pravidlo, že vnitřní krása je ta nejhezčí. Máte to největší srdce, které jsem u žádného hrdiny neviděla.

Strašně moc jsem Vám fandila a moc Vás obdivuji, protože bych chtěla být jako vy. Když jsem knihu dočítala, brečela jsem. Dokonce i sama Smrt měla na krajíčku. Na obálku jsem napsala Vaší starou adresu, snad to nevadí a dopis se do nebe dostane. Určitě se na nás díváte z nebe, protože pokud jste se tam nedostal Vy, tak se tam nedostane nikdo.

Se srdečným pozdravem
Terisekk

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)