pátek 15. června 2012

Chvátám, chvátám...

Už je to nějakou dobu, co jsem naposledy přidala článek. Radši se nebudu ani dívat, kdy to bylo, jinak to se mnou švihne. :D

Mohla bych vám tady napsat všechno, co mě trápí a zdržuje od blogu, ale asi to nechcete slyšet co? Víte co? Já vám to stejně napíšu a budu ráda, když se podělíte o své zážitky a řeknete, že to máte podobně a nejsem v tom sama. Pokud vás moje důvody nezajímají, přeskočte následující dva odstavece. ;)

Jako prvního "škůdce" bych označila školu. Připadá mi, jako by se všichni učitelé zbláznili a chtěli nám osladit dny, kdy máme mozek mimo hlavu a těšíme se na prázdniny. Není den kdy by jsme nepsali nějakou písemku. Pokud píšem jen jednu, pískám si. Například dneska jsem měla jen tři hodiny (Jo opravdu si mám na co stěžovat, ale dnes to bylo opravdu výjimka. V pondělí mám do půl pátý. :D), měla jsem tedy tři hodiny a psali jsme malou a čtvrtletní písemku a jako bonus zkoušení. Fakt se těším až bude příští týden u konce. Páni profesoři, na písemky máme celé pololetí a ne dva týdny před klasifikací!!!


No a taky se chystá závěrečné vystoupení, kde předvedeme jak jsme se celý rok "flákali", a proto mám hodiny tance navíc a dokonce i o víkendech. A když nemám trénink tak jsem u světlušek a vlčat (malí skauti) a máme schůzku nebo výpravu.

V počítači se mi kupí spousta článků, které jsem dlužná. 4 recenze: Odhalení, Na velikosti nezáleží, Jonas, Zkrocení zlé ženy. Dlužím čtenářský deník: Maryšu. Přečteno podtrženo za květen…

Přiznávám zatěžuju vás nesmysly, ale potřebovala jsem to ze sebe pustit do éteru. Ale mám pro vás dobrou zprávu. Zapojila jsem se do soutěže, kterou uskutečnila Rodaw z Knihánkova. Soutěž se na blogu objeví 20.června a protože se jedná o mou první giveaway, budou dva výherci.

A nakonec bych se chtěla pochlubit s novými knížkami, které jsem si koupila na mém výletě. Pořídila jsem si Černobílý svět, na který se moc těším, protože jsem na knihu četla jen samé pochvalné recenze. Navíc moje kamarádka knihu hodně vychvaluje tak uvidíme. Dále Pýchu a předsudek - rozhodla jsem se zaměřit i na klasickou četbu a proto jsem si taky pořídila Zkrocení zlé ženy, které si chci přečíst hodně dlouhou dobu a když jsem na něj narazila, prostě jsem neodolala. No a nakonec dvě knížky od Simony Monyové Srdceboly a Blonďatá stíhačka, které jsem koupila mamce, která má v srpnu narozeniny. No srpen je docela daleko, ale aspoň to mám z krku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)