čtvrtek 31. května 2012

Dopisy hrdinům 1


Meme dopisy hrdinům se na blogu bude vyskytovat každý čtvrtek. Meme má pod taktovkou Awekki, která tento skvělý projekt vymyslela.
Původně jsem chtěla psát úplně někomu jinému, ale nakonec jsem se rozhodla pro Elenu Gilbertovou, kterou známe z Upířích deníků.


Milá Eleno,

původně jsem chtěla psát úplně jinému hrdinovi, který si mě získal a mám ho ráda. Ale považovala jsem za nutnost napsat tobě a upozornit tě na pár věcí, které bys rozhodně měla změnit…
Už nějakou dobu čtu sérii Upířích deníků. Už jsem úspěšně přelouskala osmý díl. A v každém díle jsem měla nutkání tě uhodit, aspoň jednou. Promiň mi, možná jsem na tebe moc krutá a zasáhne tě to na duši, ale prostě to jinak nešlo. Já už nehodlám tolerovat tvoje dětinské, spratkovské manýry. Možná ti to Damon se Stefanem neřeknou, ale vsadím se, že jim to vadí taky! Jestli sis nevšimla (a přiznávám, že je to hodně těžké si všimnout!) Damon má taky city. Rozhodně si nezaslouží to, co mu děláš! Ty stále mluvíš o tom, jak je Stefan úžasný a vaše láska je věčná a za chvilku se vrhneš do náručí Damonovi a líbáš ho. Kdyby si přiznala, že máš Damona máš ráda taky, tak bych to brala, ale tohle… To mi nepřijde moc normální, promluvit se svým psychologem. Určitě nějakého máš, protože to je u vás ve Státech moderní.

Ale abys neřekla, že na tobě vidím jen špatné vlastnosti, tak to není pravda. Obdivuju tvoje odhodlání všechny zachránit. Víš, u jiných hrdinek mi tohle chování vadí a hlavně mi přijde jako blbost, protože to stejně nikdy neudělají, ale tobě jediné to odhodlání věřím.

Doufám, že se tvé chování do budoucna zlepší, protože bych tě chtěla mít ráda.

S dobrým úmyslem
Terisekk

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)