neděle 13. května 2012

The vampire diaries 03x22

  • Chtěla bych upozornit,že článek obsahuje spoilery z třetí série. Pokud nejnovější díly neviděly, v následujícím textu vám bude prozrazen děj!
Dnes jsem shlédla poslední díl The vampire diaries. Teď nás čeká dlouhá letní pauza a dalších dílů se dočkáme až v září a řekla bych, že se máme na co těšit. :) Článek jsem pojalo jako ohlédnutí za posledním dílem třetí série (03x22). Jsem nabitá tolika dojmy, že se z toho musím vypsat.

Elena se probudila v nemocnici s lehkým otřesem mozku.. Kvůli Alarickovi, který byl přeměněn na vraždící monstrum, byla Elena propuštěna do domácího léčení. Rick vyzradil zakladatelům tajemství Lockwoodových a Forbesových - že z Caroline je upír a z Tylera hybrid. Proto se rozhodnou utéct z Mystic Falls.

Elena uzavřela další dohodu s Elijahem o vydání Klausova těla, které Damon chce vyhodit do Atlantiku, aby jej Rick nenašel. Ovšem to se Damonovi nepodařilo a Klausovo tělo Rick nakonec najde a povede se mu ho prohnat kolíkem. Takže Damon, Stefan, Caroline, Bonina matka a hlavně Tyler to mají možná spočítaný. Nad Mystic Falls se snášejí mraky smrti a Elena se konečně rozhodla pro jednoho z bratrů Salvatorů.
 
Jenže Rick, i když je tím čím je, měl pravdu - Elena nikdy neměla věřit upírům. Zvláště ne Původním. Neříká se, že dvakrát do jedné řeky nevstoupíš? V Elenině případě by mělo platit "nesjedeš", protože auto, ve kterém jela s Mattem, sjelo Rebečinou vinou do řeky, kdy utonuli její rodiče…


Zdá se mi to nebo umírají všechny postavy, které si oblíbím? Hlavně poslední dva díly. Nejdříve Alarick "umřel", Klaus, které mu jsem přála, aby se dal dohromady s Caroline. Strašně žeru jeho přízvuk. Navíc se mi líbilo, jak se v minulém díle vztekal, když nemohl do Elenina domu. Bylo mi ho líto, jak ležel v rakvi a hleděl na Bonnie, věděla jsem, že ona má něco zalubem, ale ve sletu všech událostí se mi to vykouřilo z hlavy a až na konci, když si přišla promluvit s Tylerem/Klausem mi to došlo. A i když byl Klaus moje oblíbená postava, nevím, jestli mám radost z toho, že je zpátky, protože Tylera nemám moc ráda a on je teď v jeho těle.

Posledních deset minut bylo opravdu jedno překvapení za druhým:
  • Nejdříve se Klaus díky Bonnii ocitá v těle Tylera. Je tu zásadní otázka. Co se stalo s Tylerem? Ocitl se v těle Klause a byl zabit? Jak zareaguje Caroline? Bude Bonnii nenávidět? Protože já bych ji za tohle zabila. Kamarádka nekamarádka.
  • Damon potkal Elenu jako první, dříve než Stefan a vlastně tak trochu může za její lásku ke Stefanovi? Byla by jinak s Mattem? Nevím, jestli tohle bude mít nějaké následky v dalších dílech. Možná to byl tah tvůrců, abychom více soucítili s Damonem?
  • Smrt Alaricka. Opravdu mi bylo líto, co se mu stalo. Pořád jsem doufala, že ho Bonnie "vyléčí" a pojede se dál. Asi se toho už nedočkám. A jeho rozloučení s Jeremym, kdyby by mi dávno netekly slzy, rozbrečela bych se jako želva.
  • Smrt Ricka = smrt Eleny. Elena zahynula stejně jako její rodiče. Ale její otřes mozku, jak tvrdila Meredith, nebyl otřes mozku, ale krvácení do mozku a tak se z Eleny stala upírka. Rozhodně mě zajímá, jak se tím vyrovná, protože ona nechtěla být upírem. Pamatuju si, jak vyšilovala, když jí Damon dal svou krev… A co se stalo s Mattem?
  • Vypsala jsem vám plno překvapení, které na mě čekali, ale víte co mě dostalo nejvíce do kolen? Damon, když křičel na Ricka, že není mrtvý. Tuším, že to bylo hlavně tím, že věděl o Elenině a Rickově spojení, ale stejně…

Určitě vám po tomto výčtu došlo, že mám v hlavě plno otázek, na které nemám odpovědi. No holt si budu muset počkat do 7. září, kdy by se měla rozjet čtvrtá série.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)