pondělí 7. května 2012

Přečteno podtrženo - duben 2012

  • Taky vám přijde, že to strašně rychle utíká? Mě hrozně. Přijdeme ti jako před týdnem, kdy jsem psala článek Přečteno podtrženo za březen a on už tu je květen! Už se nám blíží vytoužené prázdniny, na které se moc těším, protože se budu moct plně věnovat knihám. V létě bych se chtěla zaměřit na povinnou četbu a starou dobrou klasiku. No uvidíme, jak to nakonec všechno dopadne.
  • Jo ještě bych chtěla připomenout, že probíhají dva májové knižní hopy, takže určitě zkuste své štěstí, protože co? Knih není nikdy dost!
  • No a teď se přesuneme zpátky k článku. Tento měsíc jsem přečetla šest knih.

Vybíráme z těchto knih:
 


Nejlepší kniha

MAGIE ÚTOČÍ - Ilona Andrews
Že jste tuhle knihu ještě nečetli? Tak to děláte velkou chybu a koukejte to rychle napravit, protože celá série o Kate Daniels je fakt supr nářez.


Nejslabší kniha

TALISMAN - Nicholas Sparks
Takže jsem přejmenovala kategorii z nejhorší knihy na nejslabší, protože jsem nechtěla Talisman označit za nejhorší.
Rozhodovala jsem se mezi dvěma knihama a to právě Talismanem a Andělé noci.

Hrdinka měsíce

MAGIE MRTVÝCH - Ilona Andrews
Kate se stala mou novou favoritkou a silně šlape na paty Rose, i když se to takhle nedá srovnávat, protože jsou každá jiná.
Kate je přesně typ hrdinky, kterou mám ráda a sedne mi. Jak já se nemůžu dočkat dalšího dílu. To hned budu upalovat do knihkupectví, abych si knihu pořídila.

Hrdina měsíce

MAGIE ÚTOČÍ - Ilona Andrews
Ocenění hrdiny měsíce získavá Curran a Derek. Oblíbila jsem si oba dva a každého úplně jiným způsobem.
Pokud jste to ještě nepochopili, od teď do vás budu hustit sérii o Kate Daniels horem dolem. :D

Pár měsíce

STÍNEM POLÍBENÁ - Richelle Mead
Mohla jsem volit jinak? Už jenom co Rose s Dimitrijem prožili a co oba ještě čeká. Ti dva se tak úžasně doplňují jako dva dílky puzzlí.


Vstříc romantice

TALISMAN - Nicholas Sparks
Celá kniha je taková něžná a oddychová. Mám ráda knížky od Nicholase Sparkse, protože i když píše knížky o lásce, rozhodně tam nedává ohrané klišé. Vždy do toho zakomponuje reálné problémy a důležitá rozhodnutí. A hlavně vždycky vás něčím překvapí.

Smích, prosím

MAGIE SPALUJE - Ilona Andrews
V minulém příspěvku jsem psala o Rosině prožíznuté puse a co teprve hubatá pusa Kate. :D Zaručuju vám, že s Kate a ani s Curranem se nenudíte. V rámci projektu Rok s knihou si do diáře vypisuju i hlášky, které mě zaujmou a téhle sérii si vždycky něco najdu a zapíšu.

Napětím nedýcháte

ANDĚLÉ NOCI - Lili St. Crow
I když kniha nenaplnila mé očekávání (asi jsem po všech těch pochvalných recenzích nasadila hodně vysokou laťku), ale byla jsem napjatá a čekala jsem, kdy zase na Dru vyskočí nějaká příšera a pokusí se jí zabít.

Koukáme po obálkách

TALISMAN - Nicholas Sparks
Mám ráda modrou a líbí se mi blondýnka, nevypadá jako přehnaná modelka a přitom je hezká a navíc vystihuje příběh.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)