pátek 4. května 2012

Magie útočí

Autor: Ilona Andrews
Originální název: Magic strikes
Ze série: Kate Daniels
Díl: třetí
Nakladatelství: Fantom Print
Počet stran: 272
Doba četby: 1 den

Oficiální anotace:
Od chvíle, kdy začala Kate Danielsová pracovat pro Řád rytířů milosrdné pomoci, má tahle žoldačka práce s paranormálními problémy až nad hlavu. A v Atlantě, kde magie přichází a odchází ve vlnách jak se jí zlíbí, to už o něčem vypovídá. Když je její vlkodlačí kamarád Derek nalezen polomrtvý, Kate zjišťuje, že stojí proti dosud největší výzvě své kariéry. Její vyšetřování ji totiž zavede k Půlnočním hrám. Ultimátnímu turnaji nadpřirozených bytostí jen pro zvané, kde neplatí téměř žádná omezení ani pravidla. Jí a Curranovi, Pánovi šelem, se podaří odhalit temné plány, jež by mohly navždy změnit osudy všech atlantských kožoměnců...

Stručný děj

Kate Daniels - žoldačka, která začala spolupracovat s Řádem rytířů -, má o zábavu postaráno, když jí povolají k mrtvole kožoměnce. Když ale dorazí na místo je svým kamarádem Jimem poslána domů s tím, že Smečka si to vyřídí sama. Ale Kate není ta, která se nechá jen tak odbýt a kvůli pomoci Jimovi se dostává do křížku s Curranem, Derek je těžce zraněn a bojuje o život a ještě musí věnovat pozornost záhadnému týmu, který se objevil v Půlnočních hrách. Na Kateinu hlavu se toho valí až dost…

Půlnoční hry

Máte rádi boj, krev, písek, řvoucí diváky a v neposlední řadě zápasníky, kteří by se dali přirovnat ke gladiátorům? Jde o místo, kde vítěznou branou vyjde jen jeden z dvou týmů. Ten druhý tým už se ani nepostaví na nohy.
Jedná se o velmi brutální hry, kde se uplatňuje pravidlo - "Zabij nebo budeš zabit" - úplně do slova. No a Kate se jak jinak ocitá v samém kotli dění.

Názory a dojmy

Celou sérii jsem si oblíbila a dostala se na nejvyšší příčku mé oblíbenosti. Kate si mě získala už v prvním díle. Zvykla jsem si na její svérázný slovník a nevymáchanou pusu. Konečně jsme se dozvěděli o jejím původu, i když jsem to tušila a teď to mám potvrzené.

Hlavní "sok" Kate - zlobivá micinka Curran. Toho chlapa mám ráda každou stránkou víc a víc. Líbí se mi, jak autorka s jejich vztahem nepospíchá, (jako v jiných sériích, kde se hlavní aktéři dají po pár kapitolách dohromady) a dává si na čas, i když na jednu stranu doufám, že v dalším díle do toho praští.

Ale mým největším oblíbencem je Derek. Už od chvíle, kdy vystartoval po Kate, jsem si ho oblíbila, takže tušíte, jak jsem se musela při čtení trápit. Nejenže ho zmlátili, ale i jeho dětství mě chytlo za srdce. Ňuňánek můj malej chlupatej… :D

A i když jsem v druhém díle nevěřila Andree a čekala jsem od ní nějaký podraz, ale v tomhle díle válela.

Hodnocení

Kniha se mi velmi líbila, skvěle se čte a napětím nebudete chtít s četbou přestat. Já osobně jsem byla nejvíce napnutá při scénách mezi Curranem a Kate. :D

Knihu nemůžu ohodnotit jinak než pěti hvězdičkami a s napětím očekávám čtvrtý díl, protože kniha skončila znamenitě! :D Jsem hodně zvědavá, jak si s tím Kate poradí.

Jo, málem bych zapomněla… Musím se pochlubit, nestává se mi to často, vlastně vůbec, ale v této knize jsem našla někoho s kým bych se ztotožnila. Jak jsou na začátku ti upíři, jak zabloudili a jsou úplně mimo s prací mapou, jo takhle to přesně vypadá se mnou…




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)