čtvrtek 24. května 2012

Vychází u BB/art (Červenec - prosinec)


Hra lží od Sary Shepardové, která napsala sérii Roztomilé malé lhářky. Už před nějakým časem jsem začala sledovat seriál The Lying game, který je natočen právě podle knihy Hra lží. A anotace vypadá hodně zajímavě. Vypadá to, že knihu bude vyprávět jedna z dvojčat, která byla zabita?

A spisovatelku Saru jen tak neopustíme, protože se taky chystá vydání čtvrtého dílu Roztomilých malých lhářek s názvem Neuvěřitelné. Obálka je zvláštní, modelka slibuje tajemný děj, ale obálka se mi líbí. Rozhodně lepší než originál, za obálky zaslouží nakladatelství pochvalu a vůbec mi nevadí, že tam nejsou holky ze seriálu.

Dále vychází tři knihy o Temperance Brennanové, kterou známe i ze seriálu, který se u nás vysílá pod názvem Sběratelé kosti. Dočkáme se příběhů Osudová cesta, Vážná tajemství, Divoké kosti. Já mám seriál Sběratelé kostí ráda a sleduji ho, proto uvažuji nad tím, že bych si knihy o světoznámé antropoložce koupila.

Jak neztratit lásku od Meg Cabot, další moje oblíbená spisovatelka. Koukám, že bych měla začít pořádně šetřit, abych si ty všechny knihy mohla koupit.

A v listopadu se dočkáme další knihy o Temperance Brennanové, před kterou se objevila další mrtvola v románu Ďáblovy kosti.

A ještě jednou se můžeme setkat s knihou od Kathy Reichs, tentokrát s druhým dílem série Virus a nese jméno Poklad. Tentokrát opustíme Montreal a Temperance, ale ocitáme ve společnosti Tory na malinkatém ostrově.

A v prosinci vychází druhý díl Andělů noci Proradnost.

Tohle je výpis všech knih, které mě nějak zaujaly. Nakladatelství vydává spoustu dalších knih, proto se určitě podívejte na editační plán nakladatelství BB/art. Já mám rozhodně vybrané favority a začínám šetřit. Jaké knihy jste si vybrali vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)