pondělí 2. dubna 2012

Přečteno podtrženo - březen 2012

Měsíc se s měsícem sešel a už tu máme Duben, což znamená, že nastal čas zveřejnit pravidelnou rubriku: Přečteno podtrženo. Musím říct, že jsem si od února polepšila ve čtení knih. No, snad mi to vydržíi v dubnu. No nebudu to dál zržovat. :)

Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

VAMPÝRSKÁ AKADEMIE - Richelle Mead
Moje volba byla jasná. Sice mám celou sérii přečtenou, ale nějak jsem se rozhodla čtení zopakovat. VA se stále drží na předních místech mojeho pomysleného žebříčku oblíbenosti.


Nejhorší kniha

UPÍŘÍ DENÍKY - OSVOBOZENÍ - L. J. Smith
Docela mě mrzí, že tuto knihu musím označit za nejhorší, protože mi kniha nepřišla tak slabá, jako předchozí díly, ale když porovnám ostatní knihy, které jsem za březen přečetla, tak Upíří deníky byly nejslabší.


Hrdinka měsíce

MRAZIVÝ POLIBEK - Richelle Mead
Jako celá série, tak i Rose je mojí oblíbenkyní. Hlavně když se začala měnit v tu rozumnou, tak to jsem si jí doopravdy zamilovala. Mám ráda hrdinky, které se ničeho nezaleknou a mají vždy trefnou odpověď, ale na druhou stranu jsem zodpovědný a dokážou se objetovat pro druhé. Rose je kamarádka, kterou by si každá dívka přála.


Hrdina měsíce

PRAVÁ KREV: MRTVÍ PRO SVĚT - Charlaine Harris
O tuhle příčku se čestně "popral" Eric s Dimitrijem. Asi všem je jasné, kdo vyhrál. Proč? Se svou ztrátou pamětí byl roztomilý, přímo k sežrání. V tomto dílu jsem mohli sledovat úplně jiného Erica. Skoro dokonalého Erica.


Pár měsíce

PRAVÁ KREV: MRTVÍ PRO SVĚT - Charlaine Harris
Po dlouhém rozhodování jsem nakonec vybrala Sookii a Erica. Už když byla Sook s Billem, přála jsem si, aby byla s Ericem. A teď se mi to konečně splnilo, i když na chvíli... No co, není všem dnům konec. :)


Vstříc romantice

Pokud si potrpíte na romantiku, tak určitě hrábněte po této sérii. Sice jsem ještě třetí díl nečetla, ale myslím si, že tomu nebude jinak. Lauren píše s velkým citem. Komu by nepřišla romantická láska, která překonává smrt?


Smích, prosím

VAMPÝRSKÁ AKADEMIE - Richelle Mead
Rose, pusa plná odpovědí a její nejapné poznámky, které nás doprovází celým příběhem.




Napětím nedýcháte

VZPOURA - Andrea Cremer
Asi nejnapínavější kniha tohoto měsíce. Kniha se mi opravdu líbila, otáčela jsem stránky a čekala, kdo to schytá jako další. Taky jsem se těšila, až se objeví Ren, no objevil se... Ale na víc si budu muset počkat, až si pořídím třetí díl.


Koukáme po obálkách

MUKA - Lauren Kate
Volba byla jasná. Obálka druhého dílu se mi hodně líbí. Celá série má velice povedené obálky, hlavně proto jsem sérii musela mít doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)