neděle 1. dubna 2012

Lebedí si na poličce (2)

Včera jsem se vydala na nákupy a to bych nebyla já, abych si nepořídila knížku. Už dlouho uvažuju nad tím, že bych začala číst v angličtině, takže jsem si pro začátek koupila dvojjazyčnou knihu. Už mám část přečtenou a zatím to je v pohodě, nepoužívám ani překlad.
Taky bych chtěla vysvětlit mou nečinnost na blogu, ale nevím, čím to bylo. Měla jsem toho do školy víc, ale nebylo to tak hrozné. Asi nebyla nálada, jak se střídá počasí, tak je to hrozné - do ničeho se mi nechce.
V úterý jedeme s naším ústavem do divadla. Moc se těším, protože Shakespeara mám ráda. Ráda bych se podívala na jeho hru Zrocení zlé ženy, na kterou bohužel teď nejedeme, ale snad se mi to poštěstí někdy jindy.
Momentálně čtu Mrazivý polibek (VA 2) od Richelle Mead. Už to čtu docela dlouho, ale do toho jsem četla povinnou četbu - Obraz Dorianna Graye -, to se mi líbilo. A teď čtu ty povídky o Jeevesovi.
Už mě nenapadá, co bych ještě napsala, takže já končím, mějte se hezky a čtěte! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)