sobota 24. března 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Pravá krev: Mrtví pro svět


Pravá krev: Mrtví pro svět

Charlaine Harris

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Série se mi líbí, i když to není žádný velký trhák. Charlaine má skvělý styl psaní, takže vám knížka krásně plyne a než se nadějete, jste na poslední stránce.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Ztráta paměti

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Hlídat

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Možná jsem to už psala u předchozím dílů, momentálně si nevzpomínám, ale nechtěla bych být Sookií. Její schopnost číst myšlenky... kdo by o to stál? Dobře, možná na den, ale na celý život? Uf, to musí být fuška...

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Eric konečně dostal v příběhu značný prostor. Já mám pro něj prostě slabost. Netajím se tím, že nemám ráda Billa, prostě mi přijde pro Sookii nudný. Proto mě potěšilo, jak se to všechno vyvinulo. Navíc zmatený Eric se mi líbil ještě víc...

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Docela se mi líbila představa Jasona a Pam. Škoda, že to zatím nějak nedopadlo. Třeba se dočkám poději. :)

7. Hodnocení
Knihu jsem ohodnotila čtyřmi hvězdičkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)