pátek 23. března 2012

Sladká políbení (2)


Pátek patří meme, které pochází z dílny Syki. O co jde? Jak název napovídá, vyberete si jeden moment z knihy, kdy se dva políbí nebo se polibek neuskuteční, ale je tam to správné jiskření.

Vzpoura

Andrea Cremer


Políbil mě na hrdlo, "Vidíš, tohle je mnohem lepší než olizování." Náhlé zrychlení srdečního tepu a spalující horko mi prozradily, e je to opravdu mnohem lepší.

Otočila jsem se dřív, než mi v tom mohl zabránit, a zvedla hlavu, lačná po jeho polibku, Když se naše rty setkaly, jako by mě celou zachvátily plameny. Líbal mě zlehka, dráždivě. Ty jemné doteky jeho rtů přímo bolely, probouzely ve mně touhu po něčem dalším. Zabořila jsem mu prsty do vlasů a přitáhla si ho blíž. Kousla jsem ho do rtu. Položil mi ruku na záda, druhou mi vklouzl pod halenu a začal mě zkoumat a laskat.

"Tolik jsi mi chyběla," šeptal.

"Ty mně taky," přiznala jsem a málem se zajíkla, když mě políbil na tvář. Má kůže jako by pod jeho elektrizujícími doteky ožívala.

Zasmál se a já popadla dech. "Připadá ti to legrační?"

"Ne," zašeptal. "Jenom mě napadlo, že vypořádat se s tím, co máš na sobě, je mnohem jednodušší, než když jsem zápolil s tím ctnostným nesmyslem, cos měla minule, když jsme se líbali."

Zachvěla jsem se, když prsty zdůraznil, jak to myslel.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)