čtvrtek 22. března 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Vampýrská akademie


Vampýrská akademie

Richelle Mead

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Jedná se o mou oblíbenou sérii. Oblíbila jsem si Rose, takže jsem se rozhodla, přečíst si její příběh hezky od začátku.
A proč tuto sérii začala vůbec číst? Kniha vyšla v době, kdy světem cloumala série Stmívání. Já jsem knihu číst vůbec nechtěla, protože jsem si myslela, že Stmívání nic nemůže překonat. (Ano, i já jsem podlehla Edwardovi :D a nestydím se za to. Četla jsem i předtím, ale se Stmíváním přišlo to pořádné boom.) Kamarádka knihu stále vychvalovala, až jsem si ji jednou půjčila a už to jelo... Edwarda nahradil Dimitrij! :D

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Zakázaná láska

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Chránit

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Rozhodně bych chtěla být Rose. Kdo četl pochopí. ;) Řekněme si na rovinu, Dimitrij a později ani Adrian nejsou k zahození. :D

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Jenom jedno? Nejvíc bych vyšvihla autorčin styl psaná, protože doopravdy zaujme čtenáře a umí si udžet pozornost. Stránky otáčíte a otáčíte a pak zděšeně koukáte, kde jsou další, protože příběh tak plynule plyne, než se nadějete, jste na konci.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Chvílemi mi vadila Lissa. Nevím, připadá mi, že si Rose snad ani nezaslouží.

7. Hodnocení
Knihu jsem ohodnotila čtyřmi hvězdičkami, tu poslední si šetřím do zálohy na další díly. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)