středa 21. března 2012

Lebedí si na poličce

Hlásím se, a splnila jsem to, co jsem slíbila - přišli mi nové knížky, které jsem si objednala, tak se s nimi jdu pochlubit. :)
  • Omlouvám se za bídnou kvalitu fotek, ale je to focené mobilem, protože jsem foťák někde nechala a vůbec netuším kde. Pomalu se smířiju s tím, že je navždy ztracený a peníze na nový nejsou. To si radši pořídím nové knížky. :) Všimli jste si toho, kolik nový knížek vychází tenhle rok? Já rozhodně ano, nestěžuju si, ale jsem zvědavá, kde na to vezmu peníze, protože to není levná záležitost. :(
  • Tak jsem si objednala celou doposud vydanou sérii o Kate Daniels (Magie mrtvých, Magie spaluje, Magie útočí). Doufám, že se mi to bude líbit, protože jsem si objednala celou sérii, ale co jsem tak koukala, tak jí všude chválej.
  • Vedle série Kate Daniels je kniha Andělé noci, která teď v březnu vyšla. Jsem na ní moc zvědavá, protože jí dost lidí četlo v angličtině a taky jí chválily. Jen abych od ní nečekala moc a pak nebyla zklamaná. Ale i tohle k tomu patří.
  • V levém rohu dole jsou dvě knihy do Nicholase Sparkse - Poslední píseň a Talisman. Na obě knihy byl natočen film. Poslední píseň jsme už před rokem a půl mohli vidět v kinech a mě se dojemný příběh o Ronnie líbil, tak jsem si koupila i knihu.
    A teď se na filmových plátnech objeví film The one luck, který je natočen podle knihy, který u nás nese název Talisman. Pro fanynky Zaca Efrona mám dobrou zprávu, protože v tomto filmu hraje hlavní roli vojáka Logana. I když já nejsem fanynkou Zaca, musím přiznat, že v tom filmu vypadá sexy.
  • No a poslední knihy jsou od Charlaine Harris - čtvrtý a patý díl o Sookie. Včera jsem zůstala doma, protože mi nebylo dobře, tak jsem začala číst čtvrtý díl.

Tady máte pohled na knihy ze strany. No, já už vás dál nebudu zdržovat. Mějte se hezky a čtěte! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)