úterý 20. března 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Muka


Další příspěvek do projektu. V tomto článku se ohlédneme ze knihou Muka od Lauren Kate.


Andělé 2: Muka

Lauren Kate

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
První díl skončil tak, že jsem chtěla vědět, jak se s tím Luce a Daniel vypořádaj. Navíc, kdo by doma nechtěl mít knihy, které maj nádherné obálky? :)

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Poznávání minulosti

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Věřit

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Asi bych chtěla být Callie. Proč? Protože je člověk, takže není zamotaná do toho všeho.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Moc se mi líbili obrazy z minulosti. Byla bych ráda, kdyby se v dalším díle opět Luce dívala do své minulosti, protože mi to přišlo hodně zajímavý.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
V některých chvílích mi lezl Daniel na nervy, asi za to mohla Luce, která po něm neustále vzdychala.

7. Hodnocení
Knihu jsem dala dvě hvězdičky, asi jsem od knihy čekala víc. Přišlo mi, že se stále nic neděje a na konci se toho stalo hodně, až mi z toho šla hlava kolem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)