neděle 18. března 2012

Povídánky 2

Takže jsem se vás zase rozhodla otravovat s mým vykecávacím článkem.
Zima už pomalu předává jaru žezlo, taky aby ne, když ve středu začíná jaro (aspoň v kalendáři). U nás je poslední dny hezky, hlavně o víkend, kdy sluníčko pálilo ostošest. Jenže ráno je stále poměrně zima, takže se vždycky oblíknu a odpoledne, když jdu do školy, tak pomalu zhebnu vedrem. Nemůžu se dočkat na až bude květen červen a to nejen kvůli tomu, že bude hezky, ale budou maturity, takže ve škole budeme mít nohy pěkně hore. :)

Ve škole se to na mě nějak valí. Každý víkend si říkám, že bych se měla učit, ale copak to jde? Prostě si nedokážu přikázat, abych si prostě k tomu sedla… To mi připomíná, že ve čtvrtek píšeme čtvrtletku z matiky. :/ Blééé…
 
V sobotu jsem byla po dlouhé době v kině na filmu Probudím se včera. Zašla jsem tam hlavně proto, že se natáčelo i v našem městě a tak mě to přirozeně zajímalo. Musím říct, že mě film příjemně překvapil, protože nových dobrých českých filmů je málo a tenhle se může zařadit mezi ně. Začátek je sice nudnější, ale jen co se na scénu dostane Jirka Mádl, smích vás nepřejde, to vám slibuji.

Co já a knihy? Na beletrie.eu jsem si objednala osm knih, tak snad mi dnes dorazí a hned se s nimi pochlubím. ;) Včera jsem začala číst druhý díl VA, takže koncem týdne se pravděpodobně na blogu objeví recenze.

Zdroj obrázků: deviantart

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)