úterý 3. dubna 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Pravá krev: Dočista mrtví


Pravá krev: Dočista mrtví

Charlaine Harris

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Vrhla jsem se hned na další díl, protože jsem byla napnutá, jak to dopadne mezi Ericem a Sookií, když to v předchozím díle tak nějak nedopadlo.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Záhadné útoky

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Toužit
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Nechtěla bych být Alcidem. Proč? Protože mi přijde jako nevyrovnaná osobnost. A to jsem ho ze začátku měla ráda. Konečně odkopl Debbii, ale stejně se chová jako blbec, který neví, co chce. A pak ještě ten "incident" s jeho otcem dává za vinu Sookie, to oni maj divný pravidla a záliby!

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Autorčino utajování pachatele. Je skvělé, jak to autorka umí napsat, že i když tušíte, kdo by to mohl dělat, tak si nejste jisti až do úplného konce. Musím se přiznat, že jsem měla podezření jen na toho, kdo střílel po měňavcích, neočekávala jsem, že budou dva. No, můžeme mluvit i o třech...

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Připadalo mi, že kniha byla slabší, než ty předchozí. Nevím, přišlo mi, že je tam daleko míň akce.

7. Hodnocení
Jak jsem psala o otázku výš, kniha mi přišla slabší, proto ji musím ohodnotit třema hvězdičkama.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)