pátek 2. března 2012

Přečteno podtrženo - únor 2012

Včera nám vládu přebral měsíc březen, a proto přináším malé ohlédnutí za knihami, které jsem v únoru přečetla. Taky vám přijde, že to strašně rychle utíká? Mě hrozně. Pořád lepší než kdyby se všechno strašně dlouho vleklo, ne?
Musím zkonstatovat, že jsem knih moc nepřečetla, ale nějak nebyl čas. Škola, hory a taky mi chyběla nálada. Snad to příští měsíc bude lepší. :)

Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

TICHO - Becca FitzpatrickAbych řekla pravdu knihu jsem si koupila z povinnosti. Nechtěla jsem doma mít nedokončenou sérii, a taky když už jsem jednou začala sérii číst, tak bych ji měla dokončit. Proč ten negativní přístup? Druhý díl mě zklamal - nic se tam nedělo a sálodlouhé Nořino pofňukávání a kecy o Patchovi mě unavovaly.
Pokračování série mě doopravdy nadchlo. Žádná ukňučená Nora, ale stala se z ní víceméně normální holka, která nepotřebuje nikoho za zády. Navíc mě překvapil hned začátek knihy a ten konec. Jsem hodně zvědavá, jak se Patch s Norou vypořádaj s nelehkou situací, která nastala.

Nejhorší kniha

UPÍŘÍ DENÍKY: ZAJETÍ - L. J. Smith
Hlavně Elena mi lezla na nervy. Pořád čtete o tom, jak je Stefan úžasný a Stefan to a zase tamto, a všechno vyvrcholí tím, že se vrhne do Damonovi náruče a pro změnu přemýšlí o tom, jak je i Damon skvělý, že to není takový zmetek, jak si myslela... blablabla...
Mám doma ještě nepřečtený osmý díl, tak snad to bude o něco lepší.

Hrdinka měsíce

UKOLÉBAVKA - Sarah Dessen
Po dlouhém přemýšlení vyhrála hrdinku měsíce Remy. Ani pořádně nevím proč, ale byla mi sympatická a ten její skeptický pohled na lásku, i když se jí nemůžeme až zas tak divit...




Hrdina měsíce

TICHO - Becca Fitzpatrick
Myslím, že hlavního hrdinu Patche nemusím nějak sálodlouze popisovat. Většina z nás ho dobře zná. Ani já mu neodolala. ;)


Pár měsíce

ROMEO A JULIE - William Shakespeare
Pro mnohé překvapení, ale vsadila jsem na klasiku. I když mi láska Romea a Julie příjde nereálná, přesto se pro mě stali takový symbolem lásky, že je nešlo sem nedat.



Vstříc romantice

UKOLÉBAVKA - Sarah Dessen
Opět jsem tento měsíc nic moc romatickýho nečetla, ale nejvíce romantickou knihou je asi Ukolébavka. Je to dívčí román o láska, i když hlavní hrdinka lásce nevěří, přesto ji najde.

Smích, prosím



PROKLETÝ DŮM - Rachel Caine
Nejvíce vtipnou knihou byl Prokletý dům.



Napětím nedýcháte

JEZDCI ČASEM - Alex Scarrow
Jsem ráda, že zatím (a doufám, že dlouho se tak nestane) není žádné cestování časem možné! Celý příběh jsem přemýšlela nad tím, jak všechno vrátí do pořádku a doufala jsem, že to všichni přežijí.

Koukáme po obálkách

JEZDCI ČASEM - Alex Scarrow
Nejvíce se mi líbí obálka u Jezdců a už jste viděli obálku k druhému dílu, kte

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)