pátek 17. února 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Roztomilé malé lhářky - Nevinné


V tomhle článku se zamyslím nad knihou Roztomilé malé lhářky - Nevinné od Sary Shepard.


Roztomilé malé lhářky - Nevinné

Sara Shepard

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Protože mám tuto sérii rozečtenou a docela se mi líbí, tak jsem si přečetla další díly, abych se konečně dokopala k nějakému podezření, kdo by mohl být A.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
"Anonymní" zprávy

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Nedůvěřovat

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Rozhodně bych nechtěla být jednou z dívek. Možná bych chtěla být A., aby nikdo neterorizoval?

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Líbí se mi, jaký má autorka smysl pro tajemno. Je vidět, že to má všechno dobře vymyšlené a čtenář musí hledat dobře ukryté indície. Navíc, když si konečně myslíte, že už jste někoho objevili, ukáže se, že všechno je úplně jinak.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Vadilo mi, jak si holky vůbec nepomáhají. Řekla bych, že postupně si k sobě tu cestičku najdou. Taky chápu, že jsou vůči sobě nedůvěřivé, ale společně si mohou navzájem pomáhat.

7. Hodnocení
Knize dávám pěkné čtyři hvězdičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)