pondělí 13. února 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Upíří deníky - Zajetí


Už sedmé zamyšlení nad knihou do projektu Knihy v mých myšlenkách pořádaného Abyss. V tomto článku odpovídm na pár otázek ohledně knihy Upíří deníky - Zajetí od L. J. Smith

Upíří deníky - Zajetí

L. J. Smith



1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Protože mám tuto sérii rozečtenou a nějak mi to nedá spát a chci sérii dočíst. Ať už je jakákoli.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Nový vztah?

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Zachránit

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Tak u téhle otázky mám jasno - nechtěla bych být nikým. Nechtěla bych se dostat do Temné dimenze a už vůbec ne, být posednutá malachem.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Elenina obětavost. Nemůžu pochopit to, že ona neváhá položit svůj život za druhé. Možná že kdybych taky dvakrát zemřela, bylo by mi to už jedno.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Damon se mění na hodného!

7. Hodnocení
Dávám jednu hvězdičku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)