sobota 11. února 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Virus


Další menší zamyšlení tentokrát nad knihou Virus od Kathy Reichs


Virus

Kathy Reichs



1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Jsem fanynka seriálu Sběratelé kostí a nevím, nějak jsem se rozhodla pořídit si knihu od stejné autorky.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Nepovedený experiment

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Utajit
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Chtěla bych být Tory. Líbí se mi její inteligence, kterou oplývá, a já vím, že ze mě nikdy nebude vědkyně, protože všechny ty jejich odborné termíny mě upřímně děsí, ale chtěla bych si to zkusit.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Líbí se mi zpracování knihy. Není to jen příběh o fantasii, ale můžete trochu nahlédnout do světa vědců a trochu se naučíte něco nového.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Mě nic nenapadá, ale třeba vztah Kita a Tory. Jak jejich vztah popsat? Žádný nemaj. Prostě to nemůže být otec s dcerou.

7. Hodnocení
Knize dávám dobré čtyři hvězdičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)