úterý 7. února 2012

Nevinné

Autor: Sara Shepard
Originální název: Pretty little liars: Flawless
Ze série: Roztomilé malé lhářky
Díl: druhý
Nakladatelství: BB/art
Počet stran: 280
Doba četby: 5 dnů

Oficiální anotace:
Každý má co skrývat Čtveřice roztomilých malých lhářek dokazuje, že stále umí pěkně zlobit. Alison DiLaurentisová zmizela, ale A. posílá vzkazy pro Arii, Emily, Hannu a Spencer pořád dál. Připomíná jim tajemství, která znala jen Alison - a to není jediná věc, která Lhářky trápí. Aria bojuje s vědomím, že kdyby něco špatně řekla, může svou rodinu rozprášit lusknutím prstu. Kromě toho si zahrává s velmi nebezpečnou, a o to neodolatelnější, novou láskou. Přesvědčte se, co se bude dít, když čtyřem roztomilým malým lhářkám začne pravda šlapat na paty.

Stručný děj

Rosewood - poklidné malé městečko, ve kterém se obyvatelé navzájem znají a mají se rádi. Nikdy nevěřte prvnímu dojmu. Čtyři děvčata - Aria, Emily, Spencer a Hanna se stále snaží zjistit, kdo je záhadná A., která jim komplikuje život. Aria se vypořádává s faktem, že se její rodina pomalu rozpadá a její vztah nevztah s učitelem angličtiny taky upadá. Emily se vyrovná s novým zjištěním - je asi lesbička. Spencer se snaží vyrovnat své vyumělkované sestře a Hanna se snaží udržet na špici žebříčku oblíbenosti na střední škole Rosewood day. Jenže s těmito problémy to nekončí - v Rosewoodu je objevena další mrtvola…

Záhadná A.

Co byste dělali, kdyby vám začali chodit děsivé esemesky, které by obsahovaly útržky vašeho nejtajnějšího tajemství, které by nikdy nemělo vyjít na světlo? O všem tajemství ví pouze jedna osoba, ale ta vaše tajemství rozhodně nikomu neprozradí. Proč? Protože je už tři roky mrtvá. Ale jak je tedy možné, že přeci někdo ví, co mělo být navždy utajeno…?

Můj názor

Sérii roztomilé malé lhářky jsem vzala na vědomí díky seriálu, který sleduji a líbí se mi. Kniha je v hodně podobná jako seriál, ale nevím, nějak se mi knižní zpracování líbí víc. Jen co mě hodně překvapilo je to, že vzhled postav knižních od těch seriálových se rapidně liší. Jen Aria zůstala tak nějak stejná. Dost mě mrzí, že už mám zafixované seriálové holky a nejde to změnit.

Když jsem knihu začala číst, myslela jsem si, že se trochu přiblížíme k vyřešení, kdo je A. Ale řekla bych, že věci se ještě víc zamotaly a já úplně tápu. Podezírám všechny a zároveň nikoho. Ano, vím (asi), kdo je seriálová A., ale v jednom rozhovoru Sara řekla, že sama neví, kdo je seriálová A., takže se můžu na konci série hodně divit.

Na další díl s názvem Dokonalé se můžeme těšit už letos v březnu. Já nevím jak vy, ale já si ho rozhodně pořídím, i když mi něco říká, že se ani krůčkem nedostaneme k pravé A.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)