úterý 7. února 2012

Přečteno podtrženo - leden 2012

Chtěla bych z toho udělat takovou svojí pravidelnou rubriku. Bylo by to takové menší ohlédnutí za knihami, které jsem přečetla za uplnulý měsíc. Chtěla bych to pojmout jako takový menší top.

Vybíráme z těchto knih:

Nejlepší kniha

ZLODĚJKA KNIH - Markus Zusak
Moje volba byla jasná. Tahle kniha rozhodně stojí za přečtení. Bude strženi dojemným a napínavým příběhem, který vás jen tak nepustí.
Menší zajímavost - příběh vypráví sama Smrt.


Nejhorší kniha

CUJO - Stephen King
Není to hrozná kniha, četla jsem už horší, ale asi jsem čekala o trochu víc. Nehodlám na S. Kinga zanevřít, v nejbližší době si hodlám přečíst další knihu. Cujo mě prostě nějak nezaujal.

Hrdinka měsíce

VIRUS - Kathy Reichs
U hrdinky měsíce bylo těžké vybírání, ale nakonec jsem vybrala Tory Brennanovou. Závidím ji, že má kontakt s vědcem a její nadprůměrnou inteligenci.



Hrdina měsíce

ZLODĚJKA KNIH - Markus Zusak
Hans Hubermann. Jeho odhodlání chránit lidské životy i přes hrozbu, že by to stálo život jeho samotného i jeho rodinu. On je velký hrdina, který o tom neví.

Pár měsíce

ČARODĚJNICE Z HEX HALL - Rachel Hawkins
Sophie a Archer. Od začátku jsem si přála, aby ti dva byli spolu, ale vybrala jsem si je kvůli tomu, jak to mezi nimi skončilo. Já stále doufám, že se to nějak vyřeší a oni budou moct být spolu.


Vstříc romantice

No, žádná z knih, které jsem tenhle měsíc, se na tento post nehodí a to jako že vůbec.

Smích, prosím

ČARODĚJNICE Z HEX HALL - Rachel Hawkins
Celá kniha je protkaná vtipnými situacemi. Autorka příběh napsala hodně povzneseně a vesele, takže se kniha velmi dobře čte a rychle odsejpá. Než se nadějete, dostáváte šok z toho vražedného konce a smutně se koukáte, kdy vyjde další díl.


Napětím nedýcháte

ZLODĚJKA KNIH - Markus Zusak
Kdybych tuhle knihu nečetla, protlačily by se sem Malé roztomilé lhářky. Ale v příběhu o Liesel slova "napětím nedýcháte" dostává ten správný smysl. S každou další stránkou se modlíte, aby to všichni přežili a bojíte se, kdy válka dorazí i do Himmelstrabe.

Koukáme po obálkách

LOVKYNĚ SNŮ: PROCITNUTÍ - Lisa McMann
Tuhle kategorii jednoznačně vyhrává Lovkyně snů, která mě svou obálkou oslnila. Jsem ráda, že i další díly série budou mít hodně podobné obálky. Já mám ráda, když je na první pohled vidět, že knihy patří do jedné série. Hned to v té knihovně vynikne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)