pátek 2. března 2012

Povídánky 1


Venku nám sluníčko začíná vystrkovat růžky, že by už přicházelo jaro? No kéž by. Zase jsem na seznamu zahlídla, že má opět sněžit. Jak já tohle jaro nejaro nemám ráda, protože okamžitě dostanu rýmu a jenom smrkám, smrkám, smrkám…

Taky bych chtěla vysvětlit to, jak blog poslední dny chátral. Byla jsem na horách, kde jsem si mimochodem vybrala další přívaly rýmy, navíc na mě asi padá předjarní únava, nevím, jak to mám jinak nazvat.

Asi jsem se vám nepochlubila, ale k Vánocům jsem dostala lístky na muzikál Bídníci, na kterých jsem ve čtvrtek byla. Mám z toho takové rozpolcené pocity. Asi jsem od toho očekávala až moc. Na to že je to celosvětově hraný muzikál jsem z něj znala jednu písničku a to ještě jenom melodii. Zpěváci ale předvedli úctyhodné výkony. Kdyby jste slyšeli, jak nádherně zpívá Kateřina Brožová a Vlaďka Skalová. Jediné co mě mrzí je, že když zpívalo víc zpěváků najednou v některých pasážích jim nebylo rozumět. Monika Absolonová má úžasnou roli, hned jak vešla na scénu vybavila se mi Marfuša z Mrazíka. :D Máte tady přiloženou fotku, aby jste to mohli posoudit.
 


Teď trochu na závěr k tomu, co momentálně čtu. Jsem v první třetině osmého dílu Upířích deníků, ale čtu je ve slovenštině, takže mi to jde trochu pomaleji. Musím přiznat, že děj není zas tak strašný, jak jsem se obávala. Taky mám rozečtenou knihu Muka od Lauren Kate, jsem teprve u třetí kapitoly. Nějak se mi do toho nechce, ani nevím proč.

Pokud jste se prokousali až sem, tak máte můj velký obdiv, protože jste vydrželi takovou snůžku keců, ale měla jsem náladu se vypovídat. Možná je to tím, že už jsem dva dny doma a asi mi to začíná lízt na mozek…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)