sobota 10. března 2012

Muka

Autor: Lauren Kate
Originální název: Torment
Ze série: Andělé
Díl: druhý
Nakladatelství: Knižní klub
Počet stran: 327
Doba četby: 5 dnů

Oficiální anotace:
Ve druhém dílu série Andělé pokračuje dramatický příběh, v němž se mladičká Luce snaží odhalit pravdu a přerušit věčný koloběh lásky, předčasné smrti a znovuzrození. Daniel, její odvěká láska a padlý anděl, dojedná příměří, aby ji chránil před Vyhnanci, kteří jí chtějí ublížit. Ve snaze zajistit její bezpečí ji ukryje v internátní škole pro Nefilim, potomky lidí a padlých andělů, ale brzy se ukáže, že ani tam není všechno růžové. A navíc v Luce sílí pocit, že jí Daniel lže, nebo jí alespoň neříká celou pravdu...

Stručný děj

Lucindě se zdá, že se na ni problémy jen sypou. Boj, který proběhl na škole Meče&Kříže, mezi anděly a démony se zdá jako úplná maličkost.
Je nucena odejít na Pobřežní akademii, kam jí posílá Daniel úplně samotnou. Akademie se na první pohled zdá jako kterákoli jiná škola, jenže nic není tak, jak se zdá. Luce je zařazena do speciální třídy, učí se pracovat s Hlasateli a začíná zjišťovat něco o své a Danielově minulosti, která není vždy růžová. Navíc se zdá, že mezi jejími přáteli je někdo, kdo pracuje i pro Vyhnance.

Pobřežní akademi

Škola na pobřeží slunné Kalifornie, kam je Luce donucena nastoupit, protože je pod zvláštní ochranou a uchrání jí před Vyhnanci. Školu navštěvují normální lidští studenti, ale i nefilimové a dokonce učitelský sbor doplňuje démon a anděl.

Vyhnanci

Jsou to andělé, který bylo zapovězeno nebe i peklo - byli odsouzeni k věčnému životu na Zemi. Jsou slepí a ohání se hvězdnými střelami jejichž zasáhnutí je pro anděly a démony smrtelné. A mají jeden důležitý cíl - najít Lucindu.

Můj názor

Z předchozího dílu jsem se ponaučila, že nemám věřit milým lidem, kteří se kolem Luce ochomítaj, proto jsem většinu knihy střídavě podezřívala Luciiny přátelé a nakonec jsem záporáka stejně neodhalila.

Kniha mě trochu zklamala, čekala jsem, že když je to druhý díl, tak bude nabitý akcí a ono nic. Až úplně na konci knihy se něco začalo dít, ale jinak nic. Celá kniha byla více méně věnovaná Luciině minulosti, kterou objevovala. Její minulost mi přišla zajímavá, ale jak jsem řekla, proložit to akcí by vůbec neuškodilo.
Knize dávám dvě hvězdičky, protože mi druhý díl přišel horší než ten předcházející. Ale můžu říct, že závěr knihy je velmi dobrý a tak nějak tušila, že to Luce udělá. No nezbývá mi nic jiného než si Vytržení koupit. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)