úterý 6. března 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Upíří deníky: Osvobození


Další příspěvek do projektu. Koukám, že jsem to v poslední době pěkně flákala. No, není moc času. :) Dnešní zamyšlení bude nad osmým dílem Upířích deníků.


Upíří deníky: Osvobození

L. J. Smith

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Už nějakou dobu mám tuto sérii rozečtenou. I když není moc zdařilá, prostě jí nemůžu jen tak odložit.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Temná dimenze

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Poznávat

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
No upřímně řečeno bych nechtěla být žádnou postavou. Většina postav má tu schopnost, že aspoň jednou mi lezla na nervy. Ale v nejhorším případě bych chtěla být asi Meredith. A chtěla bych mít Eleninu odvahu objetovat se pro druhé.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Samotnou mě překvapilo, že asi od poloviny jsem si knihu začala trochu užívat a dokonce jsem netrpělivě čekala, jak to skončí. A Elena mi skoro nepila krev, možná se změnila?

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Chvílemi mi připadá, že to autorka nemá moc promyšlené, a když už si neví rady, tak prostě udělá něco hodně absurdního. Třeba že Bonnie bude mít vizi nebo Eleně napoví její instinkt, kde, jak a proč problém vyřešit.

7. Hodnocení
Knihu jsem dala dvě hvězdičky, což je o jeden stupeň lepší hodnocení než u předchozího dílu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)