sobota 7. ledna 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Čarodějnice z Hex Hall


Druhý příspěvěk do knižní výzvy. O jakou knihu se jedná tentokrát? Čarodějnice z Hex Hall napsanou Rachel Hawkinsovou.

ČARODĚJNICE Z HEX HALL

Rachel Hawkinsová


1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Jako na většinu knih jsem i na tuto četla recenzi, která mě oslovila, proto jsem si knihu pořídila. Nelituji toho.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Temná čarodějka

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Oklamat

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Na tuhle otázku asi není jasná odpověď. Nechtěla bych být nikým, ale zároveň mě svět, který Rachel vytvořila, neuvěřitelně fascinuje. Kdo by si nechtěl jen tak zakouzlit? :)

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Kniha je úžasně napsaná. Autorka vsadila na lehký, vtipný styl příběhu, takže vám kniha lehce odsejpá a máte ji rychle přečtenou. Navíc mě překvapilo, že se v příběhu vyskytují vlkodlaci, víly a upír. Škola Hecate Hall je opravdu zajímavým místem.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Archer Cross... to jsem opravdu nečekala.

7. Hodnocení
Knize dávám pět hvězdiček.

P.S.: Taky tak moc očekáváte druhý díl? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)