úterý 10. ledna 2012

Čarodějnice z Hex Hall

Autor: Rachel Hawkins
Originální název: Hex Hall
Nakladatel: Knižní klub
Počet stran: 240
Doba četby: 2 dny
Oficiální anotace:
Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…

Může se zdát, že Sophie je normální náctiletá dívka. Zdání ale klame. Má totiž nadpřirozené schopnosti - je čarodějka. Jednou se snaží pomoct kamarádce a zkusí provést kouzlo lásky, které se pořádně zvrtne.

Tak je Sophie poslána svým otcem, kterého nikdy neviděla, ale ví, že právě po něm zdědila čarodějnické schopnosti, do Hecate Hall - škola pro problémové nadpřirozené bytosti. Škola je plná čarodějnic, vlkodlaků, víl a dokonce její spolubydlící je upír a navíc o ní kolují divné řeči. Sophie školu úplně nenávidí. Hlavně proto, že každý na ni kouká skrz prsty a ona netuší proč. Taky si znepřátelila tři "vůdkyně" školy, a aby toho nebylo málo, zamilovala se do největšího nafoukance na celé škole…

Zpočátku Sophie s lidmi na škole zápasí, vlastně celý svůj pobyt nemůže překousnout, ale nakonec se jí na Hex Hall začne líbit a to hlavně díky Archerovi Crossovi… a tím problémy teprve začínají, protože na Hex Hall opět někdo napadá studentky…



Můj názor:
Autorka pojala knihu hodně s nadhledem. Celou knihou nás doprovází vtipné, nejapné, sarkastické poznámky hlavní hrdinky Sophie. Ona si prostě do pusy nevidí. Díky tomu se kniha čte lehce a než se nadějete, jste na konci.

Hlavní hrdinka mi byla velmi sympatická. (Zdá se mi to nebo mám poslední dobou štěstí na hlavní postavy?) Taky Elodii jsem si oblíbila. Divíte se? Já si opravdu myslím, že pod tou tvrdou slupkou má něco dobrého, ale o tom už se nepřesvědčím… Škoda. Archer… no, tak ráda bych se k němu nějak více vyjádřila, ale to bych vám naspoilerovala děj a to vážně nechci. Chci, abyste byli v šoku jako já!

Kniha se mi velmi líbila. S napětím očekávám druhý díl, protože ta poslední věta byla hodně zabijácká. Jsem moc zvědavá, co si na nás autorka přichystala, protože tohle jsem rozhodně nečekala.


Moje hodnocení:

 
Zdroj obrázků: weheartit.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)