úterý 3. ledna 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Lovkyně snů: Procitnutí


První příspěvěk do knižní výzvy. O jakou knihu se jedná? Lovkyně snů: Procitnutí - Lisa McMann.

LOVKYNĚ SNŮ: PROCITNUTÍ
Lisa McMann

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Na knižních blozích jsem narazila pákrát na tuto knihu, proto jsem si přečetla anotaci, která nám nic moc neříká, ale propadaní do snů? Uznejte, že to tu ještě nebylo. Kniha nám nabízí nové téma a navíc ta obálka je úžasná.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Nepříjemný dar

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Spát

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
S žádnou postavu bych se zde neztotožnila a už vůbec bych nechtěla být Janie. Rozhodně bych nechtěla prožívat to co ona. Já miluji spánek a víte, co by tohle pro mě bylo?

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Strašně moc se mi líbil námět knihy. Dokonce i styl psaní, který je velmi ale velmi zvláštní. Taky je hodně strohý, ale mě se to líbí, mě samotnou to překvapilo. A taky ještě jednou musím pochválit obálku knihy.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Chování postav mi asi nejvíce vadilo. Carrie - co je to za kamarádku? Vůbec se jako nejlepší kamarádka nechová a taky Janie mi někdy lezla na nervy, má hodně přehnané reakce. Proč si to nenechala vysvětlit? Ušetřila by si tolik trápení... A kapitánka mi přijde taková umělá... nevím, třeba v dalším díle změním názor.

7. Hodnocení
Knize dávám tři hvězdičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)